تعطیلی ۱۱ دفتر خدمات مسافرتی آذربایجان شرقی
تعطیلی ۱۱ دفتر خدمات مسافرتی آذربایجان شرقی

به گزارش قلم پرس تبریز، احمد حمزه زاده اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی دارای ۲۵۹ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری است که به صورت مستمر در حال ارائه خدمات به متقاضیان گردشگری داخلی و خارجی هستند. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و […]

به گزارش قلم پرس تبریز، احمد حمزه زاده اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی دارای ۲۵۹ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری است که به صورت مستمر در حال ارائه خدمات به متقاضیان گردشگری داخلی و خارجی هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان طی ۹ ماه سال ۱۴۰۰، ۴۳ مورد بازدید در سطح استان توسط اکیپ‌های نظارتی انجام شده است، پیرو درخواست‌های ثبت شده و همچنین ارزیابی عملکرد برخی از دفاتر ، با تعطیلی ۱۱ دفتر و تعلیق یک دفتر خدمات مسافرتی موافقت شد.

او افزود: با توجه به پرونده‌های درخواستی ایجاد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، طی مدت مذکور، برای ۶ پرونده مجوز بند ب و برای ۷ دفتر خدمات مسافرتی مجوز فعالیت فضای مجازی صادر و مجوز یک دفتر نیز لغو شده است.

حمزه زاده اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت تمام واحدهای گردشگری  در راستای ارائه خدمات کامل و جامع به متقاضیان است، از این رو رسیدگی به مسائل و شکایات از مهم ترین برنامه‌های این اداره‌کل است که در این راستا به ۲۱ شکایات مکتوب رسیدگی شده است، همچنین طی ۹ ماه گذشته ۱۷ مورد تذکر و اخطار کتبی صادر شده است.

انتهای پیام/