تعاونی ها حق خرید اراضی  زراعی و خرد کردن آنها را ندارند
تعاونی ها حق خرید اراضی  زراعی و خرد کردن آنها را ندارند

[ad_1] مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: تعاونی ها طبق قانون حق خرید اراضی غیرمسکونی و به ویژه زراعی و خرد کردن آنها را ندارند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسن فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی امشب در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر آذربایجان شرقی، هم با تاکید بر […]

[ad_1]


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: تعاونی ها طبق قانون حق خرید اراضی غیرمسکونی و به ویژه زراعی و خرد کردن آنها را ندارند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حسن فتحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی امشب در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر آذربایجان شرقی، هم با تاکید بر اینکه تعاونی ها طبق قانون حق خرید اراضی غیرمسکونی و به ویژه زراعی و خرد کردن آنها را ندارند، اظهار کرد: اعضای هیات مدیره تعاونی ها باید قبل از اقدام به خرید زمین و درج آگهی فروش از مسکونی بودن و قانونی بودن خرید مطلع باشند.

وی با اشاره به تشکیل ۶۹ تعاونی در طول یک سال در آذربایجان شرقی، گفت: نگرش تعاون به سمت تشکیل تعاونی های دانش بنیان است که در این راستا ۱۲ شرکت دانش بنیان در استان تشکیل شده است.

فتحی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان نقش موثری در تثبیت و پایداری اشتغال دارند، خاطرنشان کرد: از طریق اتحادیه شرکت های دانش بنیان یک هزار و ۳۹۴ نفر جذب شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ادامه داد: همچنین از سال ۱۳۹۵ تا کنون تعاونی های مسکن استان هشت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به اعضا تحویل داده اند.

وی یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی را مردمی کردن آن دانست و گفت: تعاون مردمی ترین بخش اقتصاد است و بهترین جلوه برای مردمی کردن اقتصاد می باشد.

در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور، ۱۰ تعاونی برتر آذربایجان شرقی به عنوان تعاونی های برتر استانی و یک تعاونی به عنوان تعاونی برتر ملی معرفی شد.

انتهای پیام/
 


[ad_2]