تعامل و همکاری شهروندان با شهرداری راهگشای توسعه شهری است
تعامل و همکاری شهروندان با شهرداری راهگشای توسعه شهری است

[ad_1] شهردار منطقه ۷ تبریز تعامل و همکاری شهروندان با شهرداری راهگشای توسعه شهری دانست. به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در دیدار مردمی با ساکنان آخمقیه در مسجد این محل ضمن تاکید بر اینکه شهر، مدیریت شهری و شهروندان حلقه های به‌هم پیوسته هستند، اظهار کرد: تلاش مدیران شهرداری منطقه بر رفع مشکلات شهری، […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۷ تبریز تعامل و همکاری شهروندان با شهرداری راهگشای توسعه شهری دانست.

به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در دیدار مردمی با ساکنان آخمقیه در مسجد این محل ضمن تاکید بر اینکه شهر، مدیریت شهری و شهروندان حلقه های به‌هم پیوسته هستند، اظهار کرد: تلاش مدیران شهرداری منطقه بر رفع مشکلات شهری، توسعه امکانات و زیرساخت های شهری و جلب سرمایه گذاری است که در این راستا همکاری و تعامل شهروندان در نگهداشت شهری نقش موثری دارد.
وی همچنین در ادامه سخنان خود به اقدامات صورت گرفته در مدت کوتاه حضور خود در شهرداری منطقه اشاره کرد و گفت: با بازدید میدانی از منطقه مشکلات و کاستی ها را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و در خصوص پیشبرد اهداف و آبادانی منطقه برنامه های کوتاه و بلند مدت را پیش بینی کرده ایم.
رشتبری توجه به روشنایی معابر و پارک ها، اصلاح تجهیزات و آسفالت ریزی معابر را از اقدامتی عنوان کرد که طی این مدت در دست اقدام گرفته و به صورت مرحله ای انجام می شود.
شهردار منطقه ۷ همچنین ضمن بیان اینکه عملیات اصلاح و بازگشایی جاده قدیم وادی رحمت در راستای رفع گره ترافیکی ورودی و خروجی وادی رحمت کلید خورده است، از ساکنان منطقه آخماقیه خواستار تعامل و همکاری دوسویه با شهرداری شد.
در ادامه ساکنان حاضر در مسجد به بیان مشکلات شهری خود پرداختند و شهردار منطقه ۷ ضمن راهنمایی و بررسی مشکلات آنها، گفت: شماره تماس مستقیم برای ارتباط شهروندان با شهردار منطقه اختصاص یافته و با ارسال پیامک و یا ارتباط از طریق فضای مجازی با شماره ۰۹۱۴۰۹۲۸۸۶۲ شهروندان می توانند بدون واسطه به بیان مشکلات شهری خود بپردازند.

[ad_2]