تعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با تئاتر شهر افزایش خواهد یافت
تعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با تئاتر شهر افزایش خواهد یافت

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: تعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با تئاتر شهر افزایش خواهد یافت. به گزارش قلم پرس به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، میکائیل نظری در آئین معارفه مدیر جدید تئاتر شهرتبریز اظهار داشت: سازمان در پی آن است که با تعریف سرفصل های کاری […]

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: تعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با تئاتر شهر افزایش خواهد یافت.

به گزارش قلم پرس به نقل از  روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، میکائیل نظری در آئین معارفه مدیر جدید تئاتر شهرتبریز اظهار داشت: سازمان در پی آن است که با تعریف سرفصل های کاری جدید زمینه تعامل و همکاری را با این مجموعه افزایش دهد.

نظری با تبریک انتصاب فرزین ریحانی راد به عنوان مدیر جدید تئاتر شهر تبریز، ادامه داد: با توجه به برنامه های مدیر جدید این مجموعه، زمینه های همکاری فراوانی به چشم می خورد که امید می رود با تمرکز به آنها نتیجه مطلوبی از این فضا به وجود آید.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز افزود: توجه به آموزش های شهروندی و تئاتر کودکان با توجه به پژوهش های صورت گرفته در سازمان و سابقه فعالیت های موثر در این حوزه، از جمله بخش هایی است که میتواند در دور جدید فعالیت تئاتر شهر تبریز ثمر بخش باشد.

فرزین ریحانی راد، متولد ۱۳۶۴ تبریز، بازیگر، نویسنده و کارگردان مطرح تبریزی فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری دانشگاه نبی اکرم(ص) و کارشناس ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و معماری تهران است. وی که در کارنامه خود، سابقه حضور در چندین نمایش به عنوان بازیگر را در کارنامه خود دارد، در این سال ها بیشتر در کسوت نویسنده و کارگردان ظاهر شده است. فرزین ریحانی راد سال گذشته به عنوان دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی با انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی همکاری داشت و امسال در آستانه برگزاری همین رویداد، به سمت مدیریت تئاتر شهر تبریز منصوب شد.