تعادل بین منابع و مصارف در کشور به هم خورده است
تعادل بین منابع و مصارف در کشور به هم خورده است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید بر اساس دخل برای خود خرج بسازیم، گفت: تعادل بین منابع و مصارف در کشور به هم خورده و باید سیاستی اتخاذ تا این تعادل ایجاد شود. به گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان امروز (پنج شنبه ١۵ آذرماه) در بیمارستان کیش حضور یافته و از بخش […]

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باید بر اساس دخل برای خود خرج بسازیم، گفت: تعادل بین منابع و مصارف در کشور به هم خورده و باید سیاستی اتخاذ تا این تعادل ایجاد شود.

به گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان امروز (پنج شنبه ١۵ آذرماه) در بیمارستان کیش حضور یافته و از بخش های مختلف این بیمارستان تخصصی بازدید کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، در جریان بازدید از این بیمارستان با بیان اینکه امکانات خوبی در بیمارستان کیش ایجاد شده است، افزود: امکانات مناسب این بیمارستان سبب شده که بیماران از خارج کشور به این منطقه مراجعه کنند.

باید با تبلیغات مناسب زمینه را برای ایجاد توریسم سلامت در جزیره کیش فراهم کرد

وی ادامه داد: باید با تبلیغات مناسب زمینه را برای جذب مسافران خارجی و ایجاد توریسم سلامت در جزیره کیش فراهم کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاسیس مرکز درمانی اضافه در منطقه آزاد کیش منطق علمی ندارد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی می تواند با بیمارستان کیش قراردادی منعقد کرده و خدماتی را که در بیمارستان‌های ملکی خود به بیماران ارائه می دهد در بیمارستان کیش خریداری و با این اقدام هزینه ها برای تامین اجتماعی ارزانتر تمام شده و با کیفیت بیشتری به بیماران خدمات ارائه می شود.

تعادلی بین منابع و مصارف ایجاد نشده است

وی با تاکید بر اینکه ایجاد یک بیمارستان جدید در کیش میزان مراجعه کنندگان را کاهش داده در نتیجه از مهارت پزشک می کاهد، افزود: بنده این موضوع را پیگیری می‌کنم که خدماتی که در بیمارستانهای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی ارائه شده در بیمارستان کیش ارائه شود.

پزشکیان با بیان اینکه مطالبات بیمه ها یکی از مشکلاتی بوده که در مکانیسم های ارائه خدمات وجود دارد، ادامه داد: تعادلی بین منابع و مصارف ایجاد نشده که این سیاست باید در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعدیل شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید بر اساس دخل برای خود خرج بسازیم، تصریح کرد: تعادل بین منابع و مصارف در کشور به هم خورده و باید سیاستی اتخاذ تا این تعادل ایجاد شود./

منبع: خبرگزاری خانه ملت