تصویب ۵۲ میلیارد تسهیلات برای ۱۶ طرح گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی
تصویب ۵۲ میلیارد تسهیلات برای ۱۶ طرح گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌‌شرقی از تصویب ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۶ طرح گردشگری و صنایع‌دستی از محل تسهیلات تبصره ۱۸ خبر داد.

به گزارش فلم پرس، احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال برگزاری جلسه کارگروه اقتصادی تبصره ۱۸ استانی، طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان که نیازمند دریافت تسهیلات برای توسعه فعالیت‌های خود بودند، مورد بررسی قرار گرفتند.

وی از تصویب ۱۶ طرح گردشگری و صنایع‌دستی برای دریافت تسهیلات از محل تسهیلات تبصره ۱۸، خبر داد و گفت: در این جلسه ۵ طرح گردشگری شامل یک هتل و هتل آپارتمان، یک اقامتگاه بوم‌گردی و ۲ مجتمع گردشگری برای دریافت ۴۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات، به تصویب رسیدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌‌شرقی افزود: همچنین در این جلسه ۱۱ طرح صنایع‌دستی شامل سفالگری، شیشه‌گری، معرق و منبت چوب، باتیک، دواتگری، میناکاری، قلم‌زنی و تولیدات چرمی از شهرستان‌های تبریز، اسکو، آذرشهر و سردرود برای دریافت تسهیلاتی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به تصویب رسیدند.

انتهای پیام/