تشکیل ۲۲۷ فقره پرونده محیط زیستی در آذربایجان‌شرقی/ آزاد‌سازی ۴ هکتار از اراضی ملی تصرف شده
تشکیل ۲۲۷ فقره پرونده محیط زیستی در آذربایجان‌شرقی/ آزاد‌سازی ۴ هکتار از اراضی ملی تصرف شده

[ad_1] معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی از اجرای حکم آزادسازی رفع تصرف حدود ۴ هکتار از اراضی ملی تصرف شده و اعاده به وضعیت سابق خبرداد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، داوود قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۴ هکتار از اراضی ملی  استان در مناطق تحت […]

[ad_1]


معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی از اجرای حکم آزادسازی رفع تصرف حدود ۴ هکتار از اراضی ملی تصرف شده و اعاده به وضعیت سابق خبرداد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، داوود قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود ۴ هکتار از اراضی ملی  استان در مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست که توسط متخلفین با تغییر کاربری به باغ و زمین کشاورزی تصرف شده بود با پیگیری اداره حقوقی حفاظت محیط زیست و دستور مقامات قضایی استان رفع تصرف شد که پیگیری برای رفع تصرف سایر اراضی نیز ادامه دارد و صدور حکم قضایی برای اقدام مقتضی در حال پیگیری است.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ۲۲۷ فقره پرونده حقوقی شامل صید و شکار، تصرفات اراضی و دعاوی حقوقی مطالبه خسارت و سایر موضوعات مرتبط با امور اجرایی گفت: در این پرونده‌ها حدود چهار میلیارد ریال ضرر و زیان مطابق قوانین محیط زیست اخذ گردیده و از این پرونده‌ها تاکنون بیش از ۷۰ رای به نفع اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان در محاکم قضایی  صادر شده است.

قاسم‌زاده با تاکید بر کمبود نیرو انسانی در استان افزود: نیمی از ردیف‌های پستی حفاظت محیط زیست استان بدون تصدی می‌باشد که پیگیری جدی در خصوص جذب نیروهای جدید از اولویت‌های ما می‌باشد.
 
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع حفاظت محیط زیست استان خاطرنشان کرد: سیاست‌های کلی سازمان حفاظت محیط زیست بر بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان و محیط‌بانان بوده و در این راستا تلاش‌های بسیار خوبی در سطح مدیران ارشد سازمان صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/س


[ad_2]