تشکیل کمیته فضای سبز در راستای تملک باغات
تشکیل کمیته فضای سبز در راستای تملک باغات

[ad_1] رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تشکیل کمیته فضای سبز کمک بسیار شایانی می‌تواند در راستای تملک باغات داشته باشد. به گزارش قلم پرس و به نقل از روابط عمومی شورای شهر تبریز، پرویز هادی در بیست و پنجمین جلسه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری اظهار کرد: در […]

[ad_1]

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تشکیل کمیته فضای سبز کمک بسیار شایانی می‌تواند در راستای تملک باغات داشته باشد.

به گزارش قلم پرس و به نقل از روابط عمومی شورای شهر تبریز، پرویز هادی در بیست و پنجمین جلسه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری اظهار کرد: در جلسه‌ گذشته موضوع تملک باغات شهر تبریز را بررسی کرده بودیم و امروز دوباره در این رابطه بررسی‌هایی خواهیم داشت تا نسبت به تملک باغات شهر اقدامات جدی اتخاذ شود.

وی افزود: باغات و اشجار شهر تبریز بسیار ارزشمند بوده و باید حفظ و نگهداری شود. این مهم برای مدیریت شهری به ویژه شورای شهر دارای اهمیت فراوان بوده که در این راستا پیشنهاداتی نیز ارائه شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر محقق شود.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: موضوعات مربوط به تملک باغات، ساماندهی وضعیت سگ‌های بلاصاحب و زباله‌های شهری از جمله مباحث مهم در مدیریت شهری بوده که با رفع ایرادات در این راستا شاهد کاهش مشکلات خواهیم شد.
هادی گفت: در بازدید اخیری که از سطح شهر به هنگام بارندگی داشتم متوجه این موضوع شدم که اقدامات خاصی در خصوص رفع آبگرفتگی معابر صورت گرفته است و هیچ یک از معابر با مشکل خاصی مواجه نیست، این اقدام بسیار ارزنده و تحسین‌برانگیز است.

[ad_2]