تراکتور به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود
تراکتور به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود

به گزارش قلم پرس از تبریز، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور تیم تراکتور فردا در اراک به مصاف تیم آلومینیوم این شهر می‌رود. تراکتوری‌ها بعد از نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله حذفی، دو بازی در لیگ برتر برابر پیکان و نفت آبادان بازی کردند که هر دو […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور تیم تراکتور فردا در اراک به مصاف تیم آلومینیوم این شهر می‌رود.

تراکتوری‌ها بعد از نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله حذفی، دو بازی در لیگ برتر برابر پیکان و نفت آبادان بازی کردند که هر دو به تساوی یک بر یک ختم شده است.

سرخپو‌شان تبریزی برای رسیدن به این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر از سد تیم شهرداری ماهشهر عبور کردند و آلومینیوم اراک هم مقابل تیم هوادار به برتری رسیده بود.

تیم تراکتور در جام حذفی دو بار به مقام قهرمانی رسیده و در حال حاضر مدافع عنوان قهرمانی است.

علی رضا منصویان‌ ابتدای فصل هدایت تیم تراکتور را برعهده داشت که بعد از ۵ هفته از این سمت برکنار و از نیم فصل به عنوان سرمربی تیم آلومینیوم اراک معرفی شده است.

رسول خطیبی هم تیم آلومینیوم اراک را از لیگ یک به لیگ برتر رسانده و تا نیم فصل هدایت این تیم را برعهده داشت و در حال حاضر سرمربی تیم تراکتور است.

غایبان تیم تراکتور در این بازی دژاگه و شجاعی کاپیتانان این تیم هستند که در تمرین روز گذشته هم حضور نداشته و بعید به نظر می‌رسد در اراک به تیم تراکتور ملحق شوند. این دو بعد از بازگشت تیم تراکتور از لیگ قهرمانان آسیا در تمرینات تیم حضور نیافتند.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷