تراکتور بزرگترین و بهترین هواداران را دارد / اطلاعات غلط پرسپولیسی‌ها به دنیزلی
تراکتور بزرگترین و بهترین هواداران را دارد / اطلاعات غلط پرسپولیسی‌ها به دنیزلی
سرمربی جدید تیم تراکتور تبریز، گفت: زمانی که سرمربی تیم پیروزی بودم تراکتورسازی در لیگ برتر حضور نداشت و ما در جام حذفی با هم مسابقه‌ای داشتیم و تا به آن روز نه تیم تراکتور را می‌شناختم و نه به تبریز آمده بودم از این‌رو  از مسوولان پیروزی سوالاتی در مورد تراکتور پرسیدم.

به گزارش قلم پرس، مصطفی دنیزلی در گفت‌وگویی به تلویزیون ترکیه می‌گوید: من خاطره‌ای که از تیم تراکتور دارم مربوط به زمانی است که سرمربی تیم پیروزی بودم.

او ادامه می‌دهد: در آن زمان تراکتورسازی در لیگ برتر حضور نداشت و ما در جام حذفی با هم مسابقه‌ای داشتیم و تا به آن روز نه تیم تراکتور را می‌شناختم و نه به تبریز آمده بودم از این‌رو  از مسوولان پیروزی سوالاتی در مورد تراکتور پرسیدم.

سرمربی جدید تیم تراکتور تبریز اضافه می‌کند: آنها به من گفته بودند که تراکتور تیمی با طرفدار کم است و نهایتا ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر در ورزشگاه خواهند بود و من خوشحال بودم که بازی بدون استرسی خواهیم داشت.

او با خنده ادامه می‌دهد: من قبل بازی کنجکاو شدم و قبل از رفتن به رختکن به درب اصلی ورود به چمن ورزشگاه رفتم و در آن لحظه شوک شدم چراکه به قدری جمعیت زیاد بود که من فکر کردم هواداران روبروی من هستند و واقعا در یک دره آتشین از هواداران تراکتور روبرو شدم.

دنیزلی می‌افزاید: از آن روز به بعد معتقدم تراکتور بزرگترین و بهترین هواداران را دارد و حتی به مسوولان تیم پیروزی هم گفتم که به چه دلیل این همه جمعیت را ۵۰۰ یا ۶۰۰ نفر می‌دانستید.

او می‌گوید: با اینکه من سرمربی پیروزی بودم ولی به محض ورود به ورزشگاه تبریز مورد تشویق هواداران تراکتور قرار گرفتم و خیلی خوشحال بودم و فکر کردم که در ورزشگاهی در استانبول هستم چراکه آنها من را برادر تُرک خود می‌دانستند.

سرمربی جدید تراکتور معتقد است تراکتورسازی تیم بزرگ و محبوب است ولی نقطه قوت این تیم هواداران هستند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس