ترامپ به زودی، متوجه خواهد شد که ترور یک سردار بی‌نظیر ایرانی چه پیامدهایی دارد
ترامپ به زودی، متوجه خواهد شد که ترور یک سردار بی‌نظیر ایرانی چه پیامدهایی دارد
خواننده پیشکسوت آثار انقلابی و ضدآمریکایی «آمریکا، آمریکا مرگ به نیرنگ تو» گفت: پیامدهای اقدام بزدلانه آمریکا، قطعاً در سطح گسترده‌ای متوجه خود آمریکایی‌ها خواهدشد.

به گطارش قلم پرس، اسفندیار قره‌باغی اظهار کرد: دستور احمقانه ترامپ برای ترور سردار سلیمانی، به ظاهر از موضع قدرت صادر شده اما امروز شاهدیم که پیامدهای این اقدام خفت‌بار، آن‌ها را وارد موضع ترس و حقارت کرده‌است.

وی با یادآوری کردن این نکته که گروه شیطانی داعش، دست‌پرورده خود آمریکا بود، افزود: سردار سلیمانی، نه تنها اجازه نداد داعش به مرزهای کشورمان نزدیک شود، بلکه طومار این گروه تروریستی را در منطقه پیچید و بخش اعظمی از اهداف خبیث آمریکا را ناکام گذاشت، طبیعی است که چنین شخصیت بزرگی، خشم سردمداران تروریست‌ آمریکا را برانگیزد.

خواننده اثر معروف «آمریکا، آمریکا مرگ به نیرنگ تو» اضافه کرد: حاج‌قاسم با راهبردی که متکی به خدا بود، بدون توجه به تفاوت‌ قومیت و زبان و مذهب افراد، صلح و ثبات را در منطقه تثبیت کرد.

قره‌باغی با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ سراسر قتل و جنایت خود، عادت کرده‌ که اقدامات خود را راحت و بی‌دردسر پیش ببرد، تاکید کرد: آن‌ها باید بدانند که این بار اوضاع فرق می‌کند و ترامپ به زودی، متوجه خواهد شد که ترور یک سردار بی‌نظیر ایرانی چه پیامدهایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: آمریکا شهامت رویارویی مردانه با سردار عزیز ما را نداشت، به همین دلیل، با همدستی مزدوران حقیر خود، مردی را شهید کرد که سمبل مردانگی و صلح و شجاعت بود.

قره‌باغی افزود: تشییع سردار سلیمانی،  غرور و وحدت ملی را در میان آحاد ایرانیان برانگیخت و پیغام عزت و سرافرازی سردار سلیمانی را به جهانیان مخابره کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس