تراب محمدی: لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزشی
تراب محمدی: لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزشی

[ad_1] معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندری آذربایجان‌شرقی گفت: تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزشی در اولویت کارهای خود قرار دهید. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی در مراسم تکریم و و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: تشویق بخش خصوصی به […]

[ad_1]


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندری آذربایجان‌شرقی گفت: تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزشی در اولویت کارهای خود قرار دهید.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی در مراسم تکریم و و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزشی در اولویت کارهای خود قرار دهید و مشکل تیم‌های قدیمی تبریز را حل کنید.

تراب محمدی در ادامه گفت: میزان اهمیت نسل جوان در ساختار نظام به قدری است که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان را مخاطب خود قرار داد.

وی در ادامه افزود: یکی از مولفه‌های رشد و توسعه یک جامعه، نرخ جمعیت جوان آن جامعه است که این قشر باید مورد توجه قرار گیرد و امروزه ورزش را یک ساختار اجتماعی در نظر باید گرفت و تاثیر ورزش محدود به میادین ورزشی نیست و از مهمترین اقداماتی که باید در اولویت قرار گیرد تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه ورزشی است.

محمدی تصریح کرد: مدیران از ظرفیت جوانان در پیشکسوتان در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کنند و تشکل‌های غیردولتی مهمی در استان وجود دارد که اقدامات ارزشمندی در دوران کرونا انجام داده‌اند و جوانان تهدید را به فرصت تبدیل کرده و در زمینه مقابله با کرونا و حمایت از اقشار نیازمند گام‌های بلندی برداشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندری آذربایجان‌شرقی افزود: یکی از دغدغه‌های مسئولین کشوری، پیر شدن بافت اجتماعی کشور است، در این زمینه باید با تشویق جوانان به ازدواج و ایجاد تسهیلات و مشوق‌های لازم، این مشکل هرم جمعیتی را برطرف سازیم.

در بدنه اداره‌کل از توان و دانش نیروهای انقلابی جوان استفاده کنید‌ و بعضی وقتها گلایه‌ می‌شود که هیات‌های ورزشی در استان خصوصی اداره می‌شوند و اجازه ورد به افراد دیگر داده نمی‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]