تداوم لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز
تداوم لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز

[ad_1] شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: در راستای تسهیل در تردد شهروندان، اجرای عملیات کاترزنی، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ تبریز تداوم دارد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اشاره به ضرورت بهسازی و ایمن‌سازی معابر غرب و شمالغرب تبریز اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد خودروها، رفاه حال […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: در راستای تسهیل در تردد شهروندان، اجرای عملیات کاترزنی، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ تبریز تداوم دارد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اشاره به ضرورت بهسازی و ایمن‌سازی معابر غرب و شمالغرب تبریز اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد خودروها، رفاه حال شهروندان و تأمین امنیت و ایمنی آنان، این عملیات توسط اکیپ کارگاه امانی معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه تداوم دارد.
وی با تأکید بر توزیع متوازن خدمات با توجه به وسعت بالای منطقه ۶ نیز گفت: این عملیات بر حسب اولویت‌بندی و درجه‌بندی معابر و میزان تردد در آنها طبق برنامه زمان‌بندی شده در سطح معابر منطقه ۶ در حال اجرا است.
در همین راستا، عملیات کاترزنی، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در محوطه راه آهن، خیابان ۲۲ بهمن، خیابان خطیب و بلوار ملت توسط اکیپ کارگاه امانی معاونت خدمات شهری و اجرائی منطقه انجام شد.

[ad_2]