تداوم عملیات زیرسازی و بهسازی جاده صنعت قراملک
تداوم عملیات زیرسازی و بهسازی جاده صنعت قراملک

[ad_1] شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم عملیات زیرسازی و بهسازی جاده صنعت قراملک با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با تأکید بر اهمیت اجرای عملیات بهسازی معابر در غرب و شمالغرب تبریز اظهار کرد: در راستای ارتقای حقوق شهروندی و به منظور تسهیل در تردد شهروندان و […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم عملیات زیرسازی و بهسازی جاده صنعت قراملک با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با تأکید بر اهمیت اجرای عملیات بهسازی معابر در غرب و شمالغرب تبریز اظهار کرد: در راستای ارتقای حقوق شهروندی و به منظور تسهیل در تردد شهروندان و با هدف تأمین امنیت و ایمنی آنان، این عملیات در دستور کار عوامل اجرائی معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.
وی افزود: در همین راستا عملیات زیرسازی، آسفالت‌ریزی اساسی و جدول‌گذاری در جاده صنعت قراملک حد فاصل چینی ارس تا سه راهی خمیرمایه به مساحت ۱۸۰۰ متر طولی و همچنین اجرای زیرسازی جاده صنعت حد فاصل بنیان دیزل تا سه راهی خمیرمایه که حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۷ است، توسط عوامل اجرائی معاونت فنی و عمرانی منطقه ۶ با مشارکت سازمان عمران انجام می‌پذیرد.
با توجه به حجم بالای تردد در جاده صنعت قراملک و همچنین قرار گرفتن بیشتر کارخانجات و کارگاه‌ها در این منطقه و به منظور حمایت از صاحبین صنایع و کارگاه‌های تولیدی، عملیات زیرسازی این پروژه در حال انجام مراحل نهایی است و با بهبود شرایط جوی آسفالت‌ریزی اساسی صورت می‌گیرد.

[ad_2]