تداوم اجرای احداث دوربرگردان در سه‌راهی فرودگاه با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی
تداوم اجرای احداث دوربرگردان در سه‌راهی فرودگاه با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی

شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم اجرای بی وقفه عملیات احداث دوربرگردان در سه راهی فرودگاه واقع در جاده ترانزیتی تبریز_مرند بلوار خلبان و سنتو با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه احداث دوربرگردان در سه راهی فرودگاه با اعتبار ۲۵ میلیارد […]



شهردار منطقه ۶ تبریز از تداوم اجرای بی وقفه عملیات احداث دوربرگردان در سه راهی فرودگاه واقع در جاده ترانزیتی تبریز_مرند بلوار خلبان و سنتو با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه احداث دوربرگردان در سه راهی فرودگاه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در مسافتی بالغ بر ۳۵۰ متر و عرض شش متر با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی به همت عوامل اجرائی معاونت فنی و عمرانی منطقه در حال انجام است.
وی افزود: از اهداف مهم این پروژه انسان محور، افزایش ایمنی و کاهش بار ترافیکی در جاده های ترانزیتی تبریز_مرند، سنتو و بلوار خلبان، کاهش تصادفات احتمالی و حوادث ناشی از رانندگی در این معابر اصلی و پرتردد غرب و شمالغرب تبریز است که با جدیت در اولویت امور اجرائی مدیریت منطقه قرار گرفته است.