تخریب ۱۵ ساخت و ساز غیرمجاز دربستان‌آباد
تخریب ۱۵ ساخت و ساز غیرمجاز دربستان‌آباد

[ad_1] جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از اجرای حکم تخریب ۱۵ساخت و سازغیرمجاز و آزادسازی بیش از ۱۸هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بستان آباد به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش قلم پرس،از بستان‌آباد، علی محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر احکام صادره از مرجع قضایی مبنی بر […]

[ad_1]


جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از اجرای حکم تخریب ۱۵ساخت و سازغیرمجاز و آزادسازی بیش از ۱۸هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بستان آباد به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از بستان‌آباد، علی محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برابر احکام صادره از مرجع قضایی مبنی بر حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بستان‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به همراه نمایندگان دادستانی و جهادکشاورزی به محل اعزام و نسبت به اجرای تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام شد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی بیان داشت: با اجرای این حکم تخریب ۱۵ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان بستان‌آباد به مساحت حدود ۱۸ هکتار به ارزش  ۱۵۰ میلیارد ریال آزادسازی و در این زمینه دو متهم دستگیر و تحویل مراجع  قضایی شدند.

محمدی از همکاری مردم در اجرای این طرح‌ تشکر و از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری در اراضی، مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


[ad_2]