تحول چشمگیر شرق تبریز با افتتاح پروژه‌های کلان عمرانی
تحول چشمگیر شرق تبریز با افتتاح پروژه‌های کلان عمرانی
شهردار تبریز از تحول چشمگیر شرق تبریز با افتتاح چندین پروژه عمرانی خبر داد و گفت: پروژه‌های کلان عمرانی همچون باند کندرو جاده تهران، پل ولایت و تکمیل ایستگاه های مترو از مصادیق تحول عمرانی در این منطقه است.

به گزارش قلم پرس،یعقوب هوشیار در هشتمین قرار از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در منطقه ۵ برگزار شد، اظهار کرد: از تمام همکاران مناطق و مدیران ستادی به جهت تدوین برنامه های متنوع فرهنگی برای سال آینده تشکر می‌کنیم چراکه تقارن آغاز این برنامه‌های فرهنگی با حلول ماه مبارک رمضان آثار پربرکتی برای مجموعه شهرداری تبریز در پی خواهد داشت.

وی بابیان اینکه همکاران این منطقه تکالیف خود در راستای اجرای بهینه و به‌موقع پروژه‌ها را به سرانجام رساندند، افزود: امسال چهار تقاطع غیرهمسطح توسط شهرداری منطقه ۵ احداث شده که آخرین مورد آن بزرگترین پل بتنی تبریز بود که روز گذشته مصادف با میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) به بهره ‌برداری رسید.

هوشیار با اشاره به اینکه منطقه ۵ در یک دهه گذشته توسعه و تحول چشمگیری را شاهد بوده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های کلان عمرانی همچون باند باند کندرو جاده تهران، پل ولایت، انتهای ولی‌امر و تکمیل ایستگاه های مترو از مصادیق تحول عمرانی چشمگیر در منطقه ۵ است.

وی با اشاره به اینکه این منطقه، یک دهه قبل بیشترین کانال روباز در سطح تبریز را داشته است، تصریح کرد: این معضل در بحث‌های زیست‌محیطی برای ساکنان منطقه آزاردهنده بود که خوشبختانه حل شده است.

شهردار تبریز با اشاره به مزیت های منحصربفرد منطقه ۵، تصریح کرد: منطقه ۵ توانمندی و ظرفیت بالقوه خوبی برای ایجاد ارزش افزوده در شرق تبریز دارد.

انتهای پبام/