تثبیت صدرنشینی اینتر و پیروزی حساس یوونتوس در سری A
تثبیت صدرنشینی اینتر و پیروزی حساس یوونتوس در سری A

به گزارش ایسنا، رقابت‌های سری A ایتالیا با برگزاری دو دیدار عقب افتاده ادامه یافت که در یکی از بازی ها اینتر توانست با نتیجه ۲ بر یک ساسولو را از پیش روی بردارد و یک گام دیگر به قهرمانی در این فصل از رقابت ها نزدیک تر شود. روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس آرژانتینی […]

به گزارش ایسنا، رقابت‌های سری A ایتالیا با برگزاری دو دیدار عقب افتاده ادامه یافت که در یکی از بازی ها اینتر توانست با نتیجه ۲ بر یک ساسولو را از پیش روی بردارد و یک گام دیگر به قهرمانی در این فصل از رقابت ها نزدیک تر شود.

روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینس آرژانتینی برای نراتزوری گلزنی کردند و تک گل ساسولو را نیز حامد ترائوره در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار یوونتوس با همین نتیجه ناپولی را از پیش روی برداشت تا امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بیشتر از قبل شود. کریستیانو رونالدو آقای گل سری A و پائولو دیبالا برای یووه گلزنی کردند و لورنزو اینسینیه از روی نقطه پنالتی برای ناپولی گلزنی کرد.

در جدول رده بندی اینتر با ۷۱ امتیاز از ۲۹ بازی اختلاف خود را با تیم دوم جدول به ۱۱ امتیاز رساند. میلان با ۶۰ امتیاز دوم است و یوونتوس با ۵۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد. در رده چهارم نیز ناپولی است که ۵۸ امتیاز کسب کرده است.

اینتر در دیدار بعدی خود در خانه به دیدار کالیاری خواهد رفت و یوونتوس میزبان جنوا خواهد بود.

انتهای پیام