تبعیت از ولایت فقیه، رمز پیروزی نظام در عرصه‌های مختلف است
تبعیت از ولایت فقیه، رمز پیروزی نظام در عرصه‌های مختلف است

رئیس دادگاه ,ویژه روحانیت شمال غرب کشور گفت: تنها راه حل مشکلات و نجات کشور از شر دشمنان تبعیت از ولایت فقیه است .   به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر هوشیار از واعظان تبریزی و رئیس دادگاه ,ویژه روحانیت شمال غرب کشور امروز در سخنرانی پیش از خطبه های […]



رئیس دادگاه ,ویژه روحانیت شمال غرب کشور گفت: تنها راه حل مشکلات و نجات کشور از شر دشمنان تبعیت از ولایت فقیه است .

  به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر هوشیار از واعظان تبریزی و رئیس دادگاه ,ویژه روحانیت شمال غرب کشور امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز برای نمارگزاران در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: قیام حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام نجات بخش اسلام و شیعه بود و راه امام تا قیامت باید سرلوحه کارها باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه امام حسین (ع) زندگی و خانواده خود را برای اسلام اهدا کرد، گفت : در طول تاریخ کسانی که پیرو راستین نهضت عاشورا بودند در تقابل با استکبار و ظالمین بودند.

هوشیار همچنین گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران که ادامه دهنده راه کربلاست از همه جهت توسط کفار و مستکبرین نشانه گرفته شده است و باید نیروهای انقلابی بیش از پیش برای تقابل آماده باشند.

رئیس دادگاه ,ویژه روحانیت شمال غرب کشور راه اندازی ۲۵۰۰ رسانه و شبکه تلویزیونی برای تخریب چهره نورانی اسلام و قرآن و همچنین نظام اسلامی را نقشه‌ای از سوی دشمنان دانست و گفت: هرکس خود را از صحنه تقابل با دشمنان دور کند به انقلاب اسلامی خیانت کرده است.

هوشیار با اشاره به ایام سوگواری شهادت حضرت امام حسین (ع) ماه محرم را فرصتی مناسب برای تبیین آرمان‌ها و اهداف قیام عاشورا دانست و به نقش هیات‌های مذهبی در این مسیر اشاره داشت و گفت: هیات‌های مذهبی باید مبلغ اسلام و قرآن بوده و پیرو امام راحل و مقام معظم رهبری باشند.

او با بیان اینکه کلام رهبری منبعث شده از قرآن و پیامبر اکرم اسلام(ص) است تبعیت از ولایت فقیه را امری واجب دانست و گفت: در چهار دهه از عمر انقلاب هر موقع تبعیت محض از ولایت داشته‌ایم کشور در مقابله با دشمنان و نقشه های استکبار سربلند بوده است. 

انتهای پیام/۶۰۰۳۰