تبریز میزبان شطرنج‌بازان برتر شهرداری‌های کشور
تبریز میزبان شطرنج‌بازان برتر شهرداری‌های کشور
دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج آقایان و هشتمین دوره مسابقات شطرنج بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش قلم پرس، دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج آقایان و هشتمین دوره مسابقات شطرنج بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور ۱۸ تا ۲۰ آبان به میزبانی خانواده بزرگ شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

رسول جوانعلی آذر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در خصوص میزبانی این مسابقات اظهار کرد: این رقابت‌ها از ۱۸ آبان با حضور تیم‌های شرکت‌کننده در تبریز آغاز و تا ۲۰ آبان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در دوازدهمین دوره مسابقات شطرنج آقایان کارمند کلانشهرهای کشور گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، مسابقات بخش آقایان با حضور ۹ تیم از مشهد، بندرعباس، شیراز، همدان، کرج، یزد، اهواز، تهران و تبریز برگزار می‌شود.

جوانعلی آذر ادامه داد: همچنین هشتمین دوره مسابقات شطرنج بانوان کارمند شهرداری کلانشهرهای کشور با حضور هفت تیم مشهد، بندرعباس، همدان، یزد، تهران، اهواز و تبریز برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات روز سه‌شنبه، ۱۸ آبان وارد تبریز شده و پس از استقبال، در هتل آزادی اسکان داده می‌شوند.

وی با قدردانی از همراهی مجمع کلانشهرهای کشور و کمیسیون ورزشی این نهاد در برگزاری هرچه بهتر این رخداد ملی، افزود: همچنین مسابقات روز چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در همین مکان برگزار می‌شود و تیم‌های شرکت‌کننده پس از معرفی برترین‌ها تبریز را ترک می‌کنند.

جوانعلی آذر در پایان گفت: برنامه‌های مختلفی برای برگزاری این مسابقات پیش‌بینی شده و تلاش می‌کنیم در کنار این رویداد ورزشی، اقدامات فرهنگی مناسبی نیز برای معرفی تبریز و میزبانی شایسته از میهمانان عزیزمان اجرا کنیم.