تاکید فرماندار میانه بر بهبود کیفیت خدمات قطارهای میانه – تهران
تاکید فرماندار میانه بر بهبود کیفیت خدمات قطارهای میانه – تهران

[ad_1] فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: خرابی های گاه و بیگاه قطار های میانه- تهران بیشتر از حد متعارف است و باید رفع شوند. مسعود سعادتی در نشستی با مدیر کل راه آهن شمال غرب کشور و مدیرعامل مجتمع فولاد میانه خواستار تسهیل در رفت و آمد مردم با کاهش مشکلات در حوزه راه آهن شده […]

[ad_1]

فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: خرابی های گاه و بیگاه قطار های میانه- تهران بیشتر از حد متعارف است و باید رفع شوند.

مسعود سعادتی در نشستی با مدیر کل راه آهن شمال غرب کشور و مدیرعامل مجتمع فولاد میانه خواستار تسهیل در رفت و آمد مردم با کاهش مشکلات در حوزه راه آهن شده افزود: ورودی راه آهن نیز در شان شهرستان نبوده و جلوه بدی دارد که باید با‌ همکاری راه آهن، فولاد، شهرداری و راهداری این بخش از ورودی شهر میانه در خور شانمردم و مسافرین باشد.

مدیر کل راه آهن آذربایجان نیز در این نشست که به جهت توافق بر سر تغییر مسیر خروجی ایستگاه میانه برگزار شد گفت: گذرگاه یا سوزنبانی که خروجی ایستگاه میانه به سمت فولاد و تبریز محسوب می شود با افزایش ترافیک و تردد قطار ها در شبانه روز مواجه شده که این امر زمینه ساز حوادث و خطرات شده و ما در صدد تغییر مسیر هستیم.

صفری افزود: سعی داریم با کمک حوزه شهری این مسیر را که آبستن حوادث است به مسیر جدید یعنی جاده اختصاصی فولاد تغییر دهیم البته محلی ها از مسیر قبلی استفاده خواهند نمود و سایرین می توانند از مسیر اختصاصی فولاد تردد کنند تا شاهد کاهش ترافیک و حوادث احتمالی باشیم.

وی اضافه کرد: این طرح اخیرا پیشنهاد شده و بنا به دستور فرماندار ویژه شهرستان مقرر شده به صورت کنسرسیوم راه آهن استان؛ مجتمع فولاد میانه و حوزه شهری در اجرای این طرح مشارکت کنند.

صفری در خصوص خرابی های گاه و بیگاه قطارهای میانه در مسیرهای حرکتی تصریح کرد این موضوع مختص قطارهای میانه نبوده و مشکلی است که برای تمامی قطارها ممکن است رخ بدهد و خوشبختانه درصد خرابی قطارهای میانه کم است اما ضمن عذرخواهی از مردم بابت این مشکلات سعی نموده و خواهیم نمود بهترین دیزل ها را به قطارها اختصاص دهیم.
 

[ad_2]