تاکنون از تسهیلات تبصره ۱۸ هیچ رقمی به طرح‌های استانی پرداخت نشده است
تاکنون از تسهیلات تبصره ۱۸ هیچ رقمی به طرح‌های استانی پرداخت نشده است

[ad_1] معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان ‌شرقی با تأکید بر مشارکت فعالانه دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه، گفت: ۳۱ طرح استانی برای دریافت این اعتبارات معرفی شده‌اند که تاکنون هیچ رقمی پرداخت نشده است که نشان از کم‌کاری دستگاه‌هاست. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی امروز در جلسه بررسی […]

[ad_1]


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان ‌شرقی با تأکید بر مشارکت فعالانه دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه، گفت: ۳۱ طرح استانی برای دریافت این اعتبارات معرفی شده‌اند که تاکنون هیچ رقمی پرداخت نشده است که نشان از کم‌کاری دستگاه‌هاست.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی امروز در جلسه بررسی اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه، اظهار داشت: واحدهای تولیدی در تمام بخش‌ها نیاز به افزایش سرمایه در گردش دارند که این امر ناشی از مسائلی مانند افزایش حقوق کارگران، افزایش قیمت حامل‌های انرژی و حذف ارز ترجیحی است.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون از تسهیلات تبصره ۱۸ هیچ رقمی به طرح‌های استانی پرداخت نشده است، افزود: اهمال و کم‌کاری در این زمینه به هیچ وجه قابل قبول نیست و دستگاه‌های مسئول باید در این خصوص پاسخگو باشند.
 
کلامی خواستار اعلام دلایل عدم پرداخت این تسهیلات از سوی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل شد.
  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه اعتبارات سفررئیس جمهور به استان نیز در قالب تبصره ۱۸ پرداخت خواهد شد، گفت: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی با مشارکت بیشتردر راستای تسهیل و تسریع روند جذب این تسهیلات تلاش کنند.

  واقف بهروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی نیز ضمن ارائه گزارشی از تسهیلات موضوع جزء ۱ تا ۹ بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و سهم استانی بانک‌ها، طرح‌های معرفی‌شده جهت تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات، خواستار تسریع در بررسی و اعلام طرح متقاضیانی که ثبت‌نام کرده‌اند، شد.
 
در این جلسه تعداد طرح‌های مصوب در کمیته استانی و مبلغ مصوب (درگردش و ثابت) با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و مدیران بانک‌های عامل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/


[ad_2]