تامین امنیت صهیونیست‌ها علت سفر بایدن به منطقه/  مردم ایران با تمام گرایش‌ها همچنان در برابر آمریکا و غربی‌ها ایستاده‌اند
تامین امنیت صهیونیست‌ها علت سفر بایدن به منطقه/  مردم ایران با تمام گرایش‌ها همچنان در برابر آمریکا و غربی‌ها ایستاده‌اند

[ad_1] امام جمعه مراغه گفت : بایدن برای تامین امنیت صهیونیست ها و افزایش تنش و اختلاف بین کشورهای اسلامی به منطقه سفر کرده است. به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به یاوه گویی بایدن و صهیونیست‌ها در خصوص تولید سلاح‌های هسته‌ای […]

[ad_1]


امام جمعه مراغه گفت : بایدن برای تامین امنیت صهیونیست ها و افزایش تنش و اختلاف بین کشورهای اسلامی به منطقه سفر کرده است.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به یاوه گویی بایدن و صهیونیست‌ها در خصوص تولید سلاح‌های هسته‌ای توسط ایران اظهار کرد: مردم ایران هیچگاه به فکر تولید سلاح هسته‌ای برای جنگ و کشتار مردم نیستند.

وی افزود: متهم کردند ایران برای ساخت تسلیحات  هسته ای یک سخن پوچ است.

به گفته امام جمعه مراغه، مردم ایران هیچگاه تسلیم آمریکا نخواهد شد و شعار رهبر و مردم ایران بر این است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی گفت: آنها تحمل دیدن اقتدار ارتش، سپاه،  دستاوردهای صلح آمیز هسته‌ای و نظامی ایران را ندارد.

پورمحمدی ادامه داد: امنیت ایران اسلامی از برکت خون شهدا و رهبری مقدر بدست آمده و مردم ایران آن را به چیزی عوض نخواهند کرد.

وی افزود: مردم ایران با تمام گرایش‌ها و دیدگاه‌ها همچنان در برابر آمریکا و غربی‌ها ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد عزت و اقتدار آنها پایمال شود.

امام جمعه مراغه  گفت : بایدن برای تامین امنیت صهیونیست ها و افزایش تنش و اختلاف بین کشورهای اسلامی به منطقه سفر کرده است.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان ادامه داد: محققان شورای نگهبان در تحقیق خود دقیق عمل کرده و با دقت بیشتر عمل کنند. 

امام جمعه مراغه  با تبریک فرا رسید عید غدیرخم گفت: شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حادثه عاشورا همه از انحراف مسلمانان صدر اسلام از غدیر است.

وی افزود: غدیر بزرگترین واقعه و عید بزرگ  مسلمانان است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷


[ad_2]