تارتار: مستحق باخت نبودیم
تارتار: مستحق باخت نبودیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، گفت: مستحق باخت نبودیم، تراکتورسازی برای مساوی آمده بود اما با تجربه‌ای که داشتند بازی را بردند. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از جم، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر مقابل تراکتورسازی، گفت: ما مستحق باخت نبودیم. بازی را خوب […]

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، گفت: مستحق باخت نبودیم، تراکتورسازی برای مساوی آمده بود اما با تجربه‌ای که داشتند بازی را بردند.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از جم، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر مقابل تراکتورسازی، گفت: ما مستحق باخت نبودیم. بازی را خوب شروع کردیم.

وی افزود: تراکتورسازی ‌ تجربه زیادی داشت. فرق دو تیم در ضربه ایستگاهی بود. آنها از فرصت استفاده کردند ولی ما از این فرصت بهره نبردیم. آنها با تجربه‌تر بودند و برنده شدند. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم آنها را خوشحال به منزل بفرستیم. امیدوارم آنها ما را ببخشند.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه در مورد وضعیت داوری، تأکید کرد: داور تاثیر گذار نبود اما قضاوت بازی یک مقدار به سمت تراکتورسازی چرخش داشت. کوپال ناظمی از داوران خوب است اما او سوت‌های ۵۰-۵۰ را به سود تراکتورسازی می‌زد و بازیکنان ما را عصبانی ‌کرد.

تارتار در مورد اینکه آیا اعتصاب‌ها روی نتیجه بازی اثر منفی گذاشت، گفت: این تیم در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست داد و طبق کارشناسی صورت گرفته گل‌شان صحیح بود اما آنها مقابل ما دست و پا بسته بودند و توانستیم بسیار خوبی به نمایش بگذاریم. مسائل مالی هم اثر خودش را دارد اما نمی‌توانیم باخت را به این موضوع ‌‌ربط ‌دهیم.

وی در ادامه تأکید کرد: ما مهاجم اضافه کردیم و ابراهیم صالحی را به زمین آوردیم تا برنده شویم. متاسفانه روی اتفاق گل خوردیم. حریف موقعیت زیادی‌ نداشت. مثلا ما مقابل سپیدرود بد بودیم اما امروز عملکردمان بد نبود. تراکتورسازی برای مساوی آمده بود اما با تجربه‌ای که داشتند بازی را بردند.

سرمربی پارس در مورد اینکه چرا روی به بازی مستقیم آوردند، اظهار داشت: وقتی تیمی عقب می‌رود فضا کم می‌شود. در این شرایط یا باید ارسال کرد یا اینکه شوت زد. مدافعان آنها دفاع‌های فصل قبل ما بودند. آنها بسیار خوب عمل کردند.

وی در مورد وضعیت پارس جنوبی در ادامه لیگ، گفت: اگر مشکلات ما حل شود می‌توانیم وضعیت را بهبود ببخشیم و نفرات جدید جذب خواهیم کرد. اولویت ما حفظ نفرات فعلی است. اگر مشکلات حل شود خیلی کارها می‌توانیم انجام دهیم.