تارتار: از هواداران عذرخواهی می‌کنم، مقصر باخت من هستم
تارتار: از هواداران عذرخواهی می‌کنم، مقصر باخت من هستم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این دومین باخت خانگی ما بود و مقصر این شکست من هستم، از هواداران عذرخواهی می‌کنم. به گزارش قلم پس، مهدی تارتار بعد از شکست خانگی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: متاسفانه امروز بازی را واگذار کردیم و دنبال بهانه هم نیستیم […]

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: این دومین باخت خانگی ما بود و مقصر این شکست من هستم، از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش قلم پس، مهدی تارتار بعد از شکست خانگی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز در نشست خبری گفت: متاسفانه امروز بازی را واگذار کردیم و دنبال بهانه هم نیستیم و مقصر اصلی باخت خودم هستم.یک سری اشتباهات داشتم و کمی هم بدشانس بودیم اگر موقعیت‌های نیمه اول گل می‌شد وضعیت فرق می‌کرد.

وی افزود: زمین هم کیفیت بدی داشت و باد هم می‌آمد و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم این دومین باخت خانگی ما بود.

تارتار درباره داوری مسابقه گفت: به هر حال دیگر در مورد داوری صحبت کردن کفایت می‌کند و باید در مورد مسایل فنی‌مان تمرکز کنیم تا جایگاه‌مان را حفظ کنیم. همه تیم‌ها خودشان را تقویت کردند ولی ما خیلی خوب نتواستیم چنین کاری بکنیم و باید بجنگیم تا جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. بد شانسی هم داشتیم.

وی تصریح کرد: ماشین سازی با توجه به نتایجی که داشت آمده بود یک امتیاز را بگیرد و با یک گلی که زد سه امتیاز را گرفت. کیفیت بد زمین هم ما را اذیت کرده است و مجبوریم از تاکتیک بازی مستقیم استفاده کنیم که فرزاد حاتمی هم در این تاکتیک به کارمان می‌آمد که دچار مصدومیت شد.

منبع: فارس