بیمه آسیا آذربایجان‌شرقی، برگزیده کشوری
بیمه آسیا آذربایجان‌شرقی، برگزیده کشوری

مدیریت شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان شرقی طی سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری در میان کلیه شعب بیمه آسیا در سراسر کشور به عنوان شعبه برتر، برگزیده و انتخاب شده است. قلم پرس:صلاح‌الدین قربانپور، رئیس کل شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان‌شرقی با ارایه گزارشی از فعالیت های این شرکت، اظهار […]

مدیریت شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان شرقی طی سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری در میان کلیه شعب بیمه آسیا در سراسر کشور به عنوان شعبه برتر، برگزیده و انتخاب شده است.
قلم پرس:صلاح‌الدین قربانپور، رئیس کل شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان‌شرقی با ارایه گزارشی از فعالیت های این شرکت، اظهار داشت: بیمه آسیا به عنوان بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور، تیر ماه سالجاری پنجاه و هفتمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت.
وی با اشاره به کسب رتبه اول در گروه مؤسسات بیمه‌ای یکصد شرکت برتر کشور برای دو سال متوالی توسط بیمه آسیا، خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار، مدیریت شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان شرقی در سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری در میان کلیه شعب این بیمه در سراسر کشور به عنوان شعبه برتر، برگزیده و انتخاب شده است.
قربانپور تصریح کرد: بیمه آسیا حدود ۱۱ درصد سهم بازار بیمه کشور را در اختیار دارد و این میزان در استان آذربایجان شرقی ١۶.۴ درصد است.
رئیس کل شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به این‌که در چهار ماه اول سالجاری حدود ۲۶۰ میلیارد ریال خسارت از سوی بیمه آسیا به مردم استان پرداخت شده است، گفت: در سال گذشته ۸۲۸ میلیارد ریال پرداخت خسارت داشته‌ایم که همواره در عالی‌ترین سطح رضایتمندی مردمی قرار گرفته‌ایم.
وی با تأکید بر پرداخت خسارات مربوط به دیات در سریع‌ترین زمان ممکن از سوی بیمه آسیا، خاطرنشان کرد: در صورت تکمیل مدارک بیمه شده، ظرف یک هفته تمامی خسارات مربوط به دیه از سوی بیمه آسیا پرداخت می شود.
قربانپور ادامه داد: هم اکنون در تبریز دو شعبه و در شهرهای مراغه، میانه و مرند شعب بیمه آسیا فعال هستند و ۱۴۰ نمایندگی نیز در سراسر استان آذربایجان‌شرقی نسبت به ارائه خدمات بیمه‌ای شایسته در خدمت مردم استان هستند.
رئیس کل شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ترویج فرهنگ بیمه در جامعه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های جوامع توسعه‌یافته میزان ضریب نفوذ بیمه است، که متأسفانه هنوز فرهنگ استفاده از بیمه در جامعه نهادینه نشده است.
وی با تأکید بر این‌که بیمه هزینه نیست، بلکه تدبیری جهت مقابله با زیان‌های غیرمنتظره است، گفت: بسیاری از آسیب‌های اقتصادی، اجتماعی و حتی فرهنگی با توجه به بیمه قابل پیشگیری است. بیمه آرامش و امنیت روانی را به جامعه عطا می کند و این امر موجب ارتقای سطح امید در جامعه می شود.
گفتنی است، یکی از افتخارات ارزشمند بیمه آسیا به عنوان مبتکر و طراح بیمه عمر و پس انداز، ارایه اولین بیمه نامه عمر و پس انداز بعد از انقلاب اسلامی است./صریر