بیان دستاوردهای نظام نباید زیر غبار بی تدبیری محو شود
بیان دستاوردهای نظام نباید زیر غبار بی تدبیری محو شود

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام حسن شعبانی امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید تبلیغات اسلامی بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه های زیادی آفریده است؛ اظهار داشت: نباید برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی لکنت زبان گرفت. وی با اشاره به اینکه امیدواریم دستگاه های اجرایی کشور امسال برای تحقق […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام حسن شعبانی امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید تبلیغات اسلامی بناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه های زیادی آفریده است؛ اظهار داشت: نباید برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی لکنت زبان گرفت.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم دستگاه های اجرایی کشور امسال برای تحقق شعار سال بیش از پیش تلاش و همت کنند؛ گفت: دشمن از موضوع اقتصاد در حال استفاده بوده و امید مردم را هدف قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال تبلیغات اسلامی استان بحث جهاد امیدآفرینی را در همه برنامه ها مورد توجه قرار داده است؛ تصریح کرد: جهاد امیدآفرینی مد نظر مقام معظم رهبری بوده و برای همین در اولویت برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد.

حجت الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده و بکارگیری از تمام ابزارهای خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده خواهد کرد و مؤمنین و نیروهای حزب اللهی نباید به بحث های ناامیدی دامن بزنند.

وی با بیان اینکه اقتضائات فرهنگی امروز بسیار گسترده شده است؛ گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نباید صرفاً خود را محدود به ایام الله در روزهای خاص محدود به ایام الله نماید و لازم است از ظرفی جوانان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ۱۶ ساله حجت الاسلام رسول یگانه رئیس سابق تبلیغات اسلامی بناب حجت الاسلام حمیدی را به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی کرد.

فرماندار بناب نیز در این آیین با بیان اینکه اتاق فکر استکبار سرمایه گذاری بسیاری برای ناامید کردن مردم خصوصاً نسل جوان از نظام اسلامی انجام داده است؛ گفت: با هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم این اتفاق هیچگاه بوقوع نخواهد پیوست.

شهریار فتحی با اشاره به اینکه شهرستان بناب دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی است؛ افزود: حجت الاسلام حمیدی می تواند با استفاده از این ظرفیت ها در راستای اعتلای گفتمان انقلاب اسلامی بکوشد.

گزارش فارس حاکی است، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی امام جمعه بناب نیز در این آیین با اشاره به خطبه ۱۷۸ نهج البلاغه پناه بردن آدمی به درگاه خداوند از روی صداقت را موجب رفع بلایا دانست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام یگانه در دوران مسئولیت خود ابراز امیدواری کرد تا حجت الاسلام حمیدی در اجرای مسئولیت خود در راستای تبیین و نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی موفق باشند.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: امیدواریم ایشان از ظرفیت حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب و علمای برجسته منطقه برای انجام مأموریت و رسالت خطیر خود بهره جویند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴