بودجه سال‌۱۴۰۲ شهرداری تبریز با احصای مشکلات شهروندی هوشمندانه‌تر بسته می‌شود
بودجه سال‌۱۴۰۲ شهرداری تبریز با احصای مشکلات شهروندی هوشمندانه‌تر بسته می‌شود
شهردار تبریز گفت: بازدید میدانی از محلات و دیدارهای چهره به چهره در ‌قرار خدمت باعث هوشمندانه‌تر شدن بودجه‌بندی سال ۱۴۰۲ می‌شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در دومین دور قرار خدمت منطقه ۶ تبریز اظهار کرد: بازدید از محلات و دیدار با نخبگان و جلسات قرار خدمت و همچنین دیدارهای چهره به چهره با شهروندان باعث می‌شود بودجه‌بندی سال ۱۴۰۲ هوشمندانه‌تر و بر اساس نیازهای اساسی شهروندان بسته شود.

وی افزود: مبنای جلسات قرار خدمت، اشراف دقیق به مشکلات و معضلات شهری در سطح  مناطق دهگانه شهر تبریز است. برخی از مسائلی که هم‌اکنون در قرار خدمت مطرح می‌شود چندین سال است گریبان‌گیر شهروندان تبریز است.

هوشیار گفت: در دوره اول قرار خدمت به صورت دقیق مشکلات شهری موجود در مناطق دهگانه احصاء شد و هدف اصلی دومین دور از قرار خدمت نیز بررسی مصوبات و اقدامات انجام گرفته است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مدیریت هماهنگ شهری را با همدلی مسئولان استانی و شهری با کمک قرار خدمت ایجاد کنیم زیرا جلسات قرار خدمت برای حل معضلات شهری در کمترین زمان موثر واقع شده است.

شهردار تبریز عنوان کرد: قرار خدمت برای ساماندهی موضوعات شهروندی و حل آن در کمترین زمان طرح‌ریزی شده است و امیدواریم نتیجه و خروجی اصلی آن افزایش رضایتمندی شهروندان باشد چراکه عمل به رسالت اصلی و موفقیت شهرداری در گرو رضایت روزافزون شهروندان است.

انتهای پیام/