بهسازی پیاده‌رو ضلع شرقی میدان ائل گلی
بهسازی پیاده‌رو ضلع شرقی میدان ائل گلی

[ad_1] معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز، عملیات ساماندهی و بهسازی پیاده رو معابر سطح حوزه این منطقه را در ضلع شرقی میدان ائل گلی، تداوم بخشیده است. به گزارش قلم پرس، اصغر آدی بیگ معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: ساماندهی و بهسازی قسمتی از پیاده راه خیابان فردوس و پیرامون ائل […]

[ad_1]

معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز، عملیات ساماندهی و بهسازی پیاده رو معابر سطح حوزه این منطقه را در ضلع شرقی میدان ائل گلی، تداوم بخشیده است.

به گزارش قلم پرس، اصغر آدی بیگ معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: ساماندهی و بهسازی قسمتی از پیاده راه خیابان فردوس و پیرامون ائل گلی که با انجام کف سازی اجرائی شده بود تداوم یافته و ادامه این عملیات هم اکنون با انجام کف سازی در پیاده رو ضلع شرقی میدان ائل گلی به اجرا درآمده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲ تبریز با عنوان اینکه جدول گذاری قسمتی از فضای سبز مسیر فردوس هم به انجام رسیده است، افزود: با توجه به اینکه پارک بزرگ ائل گلی در فصول مختلف سال پذیرای شهروندان است، عملیات کف سازی معابر پیرامون این پارک به منظور تسهیل تردد شهروندان و با هدف رفع موانع عبوری آنان با مدنظر قرار دادن تامین امنیت گذر عابران پیاده، عملیاتی شده است.

[ad_2]