بهره‌برداری از پروژه دوربرگردان پاسداران به نصر در روزهای آتی
بهره‌برداری از پروژه دوربرگردان پاسداران به نصر در روزهای آتی
شهردار تبریز از بهره‌برداری و افتتاح پروژه دوربرگردان پاسداران به نصر در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۵ و منطقه ۱ اظهار کرد: به دنبال بازدیدی که چند هفته قبل از پروژه‌های عمرانی شهر داشتیم، امروز به صورت سرزده از این پروژه‌ها و روند اجرای آنها بازدید و در جریان پیشرفت کار قرار گرفتیم.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان پاسداران به نصر پیشرفت خوبی داشته و تقریبا تکمیل شده است که در روزهای آتی به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

شهردار تبریز اضافه کرد: پروژه اتصال خیابان ۲۴متری فرشته جنوبی به بلوار دو کمال نیز پیشرفت خوبی داشته و تنها ۱۵ درصد نواقص دارد که بزودی تکمیل می‌شود.

وی یادآور شد: پروژه رمپ شهید رجایی به اتوبان پاسداران نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است و در مجموع خوشبختانه در این پروژه‌ها پیشرفت خوبی را شاهد هستیم.
رنجبر تأکید کرد: در آینده نزدیک از دیگر پروژه‌های شهر که قبلا بازدید به عمل آمده است، بازدیدی سرزده خواهیم داشت تا در جریان سطح پیشرفت فیزیکی آنها و مشکلات و مسائل کار قرار گرفته و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

وی افزود: پروژه دوربرگردان نصر آماده افتتاح است و پروژه اتصال فرشته جنوبی به بلوار دوکمال نیز با رفع نواقص آن قابل افتتاح خواهد بود ولی در حال حاضر پیمانکار پروژه تعطیل کرده است که باید دلیل آن را بدانیم.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: پروژه رمپ خروجی بلوار شهید رجایی نیز پیشرفت خوبی داشته و حداکثر تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.