بهره‌برداری از پروژه ایمن‌سازی و استحکام بخشی به تأسیسات شهری
بهره‌برداری از پروژه ایمن‌سازی و استحکام بخشی به تأسیسات شهری

[ad_1] شهردار منطقه ۱ از بهره‌برداری پروژه ایمن‌سازی و استحکام بخشی به تأسیسات شهری با نرده گذاری در مسیر آبرسان با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از نرده‌های زیرگذرهای منطقه به مرور زمان و در سالیان گذشته از بین رفته و […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۱ از بهره‌برداری پروژه ایمن‌سازی و استحکام بخشی به تأسیسات شهری با نرده گذاری در مسیر آبرسان با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند بیان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از نرده‌های زیرگذرهای منطقه به مرور زمان و در سالیان گذشته از بین رفته و یا میله‌های موجود مستهلک شده بودند، پیش‌بینی می‌شد که باعث ایجاد مخاطراتی برای عابرین و خودروها شود؛ لذا پس از بررسی امورات توسط کارشناسان فنی و عمرانی، ترافیکی و راهنمائی و رانندگی پروژه “ایمن‌سازی، استحکام بخشی به تأسیسات شهری و تقویت ضریب ایمنی عابرین پیاده و سواره با نرده‌های زیرگذر آبرسان در چهار ضلع” وارد مرحله عملیاتی شد و هم اکنون به اتمام رسیده است.
وی گفت: طول این پروژه ۱۸۰۰ متر، وزن میلگرد مصرف ۹ تن، تعداد میلگرد کاشته شده ۳۲۰۰ عدد و وزن آهن آلات مصرفی نیز ۸ تن است.
شهردار منطقه ۱ افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در کنار چند پروژه دیگر در روز ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

[ad_2]