بلان: از عملکرد تیم در حمله و دفاع راضی هستم
بلان: از عملکرد تیم در حمله و دفاع راضی هستم

به گزارش ایسنا، الریان در دیدار برگشت برابر پرسپولیس با نتیجه ۴ بر دو شکست خورد تا وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشته باشد. لوران بلان در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بازی خوبی از خود نشان ندادیم اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. بعد از آنکه پرسپولیس دو گل […]

به گزارش ایسنا، الریان در دیدار برگشت برابر پرسپولیس با نتیجه ۴ بر دو شکست خورد تا وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشته باشد.

لوران بلان در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بازی خوبی از خود نشان ندادیم اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. بعد از آنکه پرسپولیس دو گل به ثمر رساند شرایط برای ما سخت شد. من از عملکرد تیم در خط دفاعی و حمله راضی هستم.

او ادامه داد: در این رقابت‌ها من از بازیکنانی استفاده کردم که اصلا سابقه حضور در لیگ قهرمانان را نداشتند و این باعث شد تا تجربه لازم را به دست آوریم. بازی‌ها در شرایط سختی برگزار شد و بدون شک سخت‌ترین مشکل آن همین شرایط آبی و هوایی بود. به نظرم الریان با وجود حذف توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و قطعا در سال بعد متفاوت ظاهر شویم. ما اشتباهاتی در این بازی داشتیم و البته دو گل هم به ثمر رساندیم.

انتهای پیام