بسیج در مردمی‌ترین انقلاب وارد حرکت نوینی شده است/  اولین عرصه در گام دوم انقلاب علم و دانش است
بسیج در مردمی‌ترین انقلاب وارد حرکت نوینی شده است/  اولین عرصه در گام دوم انقلاب علم و دانش است

[ad_1] رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه بسیج به عنوان تشکل مردمی در مردمی‌ترین انقلاب وارد حرکت نوینی شده است، گفت: ایران اسلامی جوانان مستعد و با ایمانی دارد که می تواند با کمک جوانان خود مرحله تحقق دولت اسلامی را نیز سپری کند و به الگویی مناسب برای کشورهای دیگر گردد. به گزارش […]

[ad_1]


رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه بسیج به عنوان تشکل مردمی در مردمی‌ترین انقلاب وارد حرکت نوینی شده است، گفت: ایران اسلامی جوانان مستعد و با ایمانی دارد که می تواند با کمک جوانان خود مرحله تحقق دولت اسلامی را نیز سپری کند و به الگویی مناسب برای کشورهای دیگر گردد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سرتیپ غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جمع نخبگان و فناوران و مخترعان بسیجی و قرارگاه جهاد علمی بسیج استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اولین عرصه در گام دوم انقلاب علم و دانش است.

وی افزود: رهبر انقلاب به اعتلای علمی کشور و نظام اهمیت فراوانی داده اند برای همین امر هست که در گام دوم دومین عرصه بیان شده است.

سلیمانی با بیان اینکه یکی از ماموریت های مهمی که رهبر انقلاب برای گام دوم در جمع مردم تبریز برای این خطه مطرح کردند، افزود: مردم تبریز و آذربایجان همیشه در طول انقلاب و قبل از انقلاب نشان داده اند که در اکثر موارد پیشتاز بوده اند فلذا باید در اجرای گام دوم انقلاب هم این استان خود را نشان دهد و پرچمدار باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: استان آذربایجان شرقی دارای نخبه ها و استعدادهای فراوانی است که باید برای حل مشکلات کشور و نظام مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای کسب موفقیت در این میدان باید با روحیه جهادی و بسیجی تلاش کرد. از سوی دیگر باید گفت بسیج مأموریت دارد تا عرصه خدمت رسانی به مردم را در جای جای ایران اسلامی فراهم کند و این رسالتی مقدس در کنار دستگاه‌های مسئول و دولت است.

سلیمانی با بیان اینکه بسیج به عنوان تشکل مردمی در مردمی‌ترین انقلاب وارد حرکت نوینی شده است، ابراز داشت: ایران اسلامی جوانان مستعد و با ایمانی دارد که می تواند با کمک جوانان خود مرحله تحقق دولت اسلامی را نیز سپری کند و به الگویی مناسب برای کشورهای دیگر گردد.

انتهای پیام/


[ad_2]