برگزاری کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی
برگزاری کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر گفت: برنامه‌های فرهنگی، هنری و کلاس‌های آموزشی مراکز فرهنگی شهرداری منطقه چهار با آغاز موج چهارم کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.وی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه در ایام کرونا به فعالیت‌های مجازی اختصاص یافته به‌طوری که تولید محتوای فرهنگی […]

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر گفت: برنامه‌های فرهنگی، هنری و کلاس‌های آموزشی مراکز فرهنگی شهرداری منطقه چهار با آغاز موج چهارم کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه در ایام کرونا به فعالیت‌های مجازی اختصاص یافته به‌طوری که تولید محتوای فرهنگی از جمله فیلم‌های آموزشی، پیام‌های فرهنگی و آموزش شهروندی با استقبال گسترده همشهریان همراه است.
شهردار منطقه ۴ تبریز همچنین ارائه مباحث کارآفرینی و آموزش‌های مهارتی را از جمله برنامه‌های موثر در فضای کسب‌وکار بیان کرد و افزود: بیش از یک هزار نفر در ماه جاری از برنامه‌های هنری، حوزه سلامت و قرآنی استفاده کرده اند.
گفتنی است شهروندان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با امور فرهنگی و اجتماعی منطقه چهار به شماره تلفن ۳۴۴۱۸۸۵۸-۰۴۱ تماس حاصل فرمایند.