برکت ماه ضیافت الهی در ویژه برنامه های رمضان منعکس شده است
برکت ماه ضیافت الهی در ویژه برنامه های رمضان منعکس شده است

به گزارش قلم پرس، بابک دانش پناه ؛ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت : هیچ عاملی نتوانسته پویایی سازمان در اجرای برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی سازمان را با رکود مواجه کند و خوشبختانه این حقیقت درویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در ایام کرونایی به اثبات رسید. وی با […]

به گزارش قلم پرس، بابک دانش پناه ؛ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت : هیچ عاملی نتوانسته پویایی سازمان در اجرای برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی سازمان را با رکود مواجه کند و خوشبختانه این حقیقت درویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در ایام کرونایی به اثبات رسید.

وی با برشمردن چند ویژه برنامه مخصوص ماه رمضان افزود : طبق پیش بینی های انجام شده ،  بلافاصله بعد از ویژه برنامه ” بایراملیق ” که با استقبال گسترده شهروندان عزیز روبرو گشت ، وارد حوزه برنامه های مخصوص رمضان شدیم و در این زمینه توفیق زیادی نصیبمان گشت.

ویژه برنامه ” تکیه رمضان ” ، مسابقه عکاسی ” سیمای رمضان ” ، ششمین دوره مسابقات ” اذان ؛ آوای ماندگار ” و مسابقات ورزشی مجازی ” جام رمضان ” از جمله برنامه هایی بودند که دانش‌پناه از آنها به عنوان بخشی از فعالیتهای سازمان در ماه مبارک رمضان نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویکرد سازمان در خصوص لزوم ‌رعایت پروتکل های بهداشتی در عین پویایی سازمان تصریح کرد : در طراحی این برنامه ها سعی شده است جامع نگری فرهنگی و شمولیّت اقشارمختلف در نظر گرفته شود و استقبال خوب شهروندان از این ویژه برنامه ها موید توفیق سازمان در این امر می باشد.

دانش‌پناه در پاسخ به این سوال که در ایام کرونا راه های ارتباطی سازمان با شهروندان چگونه حفظ شده است ، اظهار داشت : این مهم از مدتها قبل در دستور سازمان قرار گرفته و فعالیتهای مختلف سازمان از طریق سایت ، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام سازمان منعکس گشته است.

وی با تشریح بخش دیگری از برنامه های سازمان ادامه داد : کلیه برنامه های مذکور و همچنین ادعیه روزانه ماه مبارک‌رمضان ، معرفی کتاب های مذهبی ، بخش ویژه ضرب المثل های قرآنی ، نکات کلیدی آیات قرآنی در قالب اینفوگرافی ، پیامهای ویژه نکات تغذیه ای در ماه رمضان و جز آن جزو برنامه های سازمان مختص فضای مجازی هستند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در خاتمه ضمن آرزوی قبولی طاعات همه شهروندان عزیز تبریز ، سازمان متبوع خود را بخشی از مجموعه خدوم‌شهرداری تبریز خواند و گفت : هیچ عاملی نمیتواند خدمتگزاری به همشهریان عزیز را با کندی مواجه سازد و مجموعه سازمان نیز در هر شرایطی همراه و همگام شهروندان گرامی خواهد بود.