برپایی بیمارستان صحرایی سپاه درمرند، گامی برای محرومیت‌زدایی در عرصه بهداشت و درمان
برپایی بیمارستان صحرایی سپاه درمرند، گامی برای محرومیت‌زدایی در عرصه بهداشت و درمان

[ad_1] برپایی بیمارستان صحرایی سپاه درمرند، گامی برای محرومیت‌زدایی در عرصه بهداشت و درمان استاندار آذربایجان شرقی برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان مرند را گامی برای محرومیت‌زدایی در عرصه بهداشت و درمان دانست. به گزارش قلم پرس،از مرند،  استاندار آذربایجان شرقی با حضور در روستای قاپلوق از توابع شهرستان مرند، از بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تخت‌خوابی […]

[ad_1]

برپایی بیمارستان صحرایی سپاه درمرند، گامی برای محرومیت‌زدایی در عرصه بهداشت و درمان


استاندار آذربایجان شرقی برپایی بیمارستان صحرایی در شهرستان مرند را گامی برای محرومیت‌زدایی در عرصه بهداشت و درمان دانست.

به گزارش قلم پرس،از مرند،  استاندار آذربایجان شرقی با حضور در روستای قاپلوق از توابع شهرستان مرند، از بیمارستان صحرایی ۱۰۰ تخت‌خوابی که توسط نیروی زمینی سپاه و در قالب طرح مردم‌یاری در این روستا برپا شده است، بازدید کرد.

عابدین خرّم در این بازدید، برپایی این مرکز درمانی را گامی در جهت محرومیت زدایی در عرصه بهداشت و درمان دانست و گفت: این بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی کاملا مجهز بوده و در حل مشکلات درمانی و بهداشتی مردم در این منطقه محروم بسیار موثر واقع می شود که البته نیاز منطقه احداث این بیمارستان بود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: احداث این بیمارستان با اقدام جهادی و انقلابی در حوزه بهداشت و درمان همراه شده و اکنون ۱۵۰ نفر کادر پزشکی، درمانی و پرستاری در این بیمارستان مجهز مستقر شدند.

خرّم ادامه داد: این بیمارستان تمام امکانات تخصصی و فوق تخصصی یک بیمارستان را داراست و به عنوان یک اقدام خداپسندانه در جهت خدمت به مستضعفین احداث شده است.

پایان پیام/
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی صحرایی شهید باکری نیروی زمینی سپاه در روستای قاپلوق شهرستان مرند در بخش‌های مختلف اعم از پزشک عمومی، تخصصی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی، قلب و رادیولوژی افتتاح شده و تا ششم آذر برای ارائه خدمات پزشکی مستقر است.


[ad_2]