بررسی میزان آمادگی آذربایجان شرقی برای مقابله با مخاطرات طبیعی
بررسی میزان آمادگی آذربایجان شرقی برای مقابله با مخاطرات طبیعی

[ad_1] میزان آمادگی استان برای مقابله با مخاطرات طبیعی بویژه اقدامات لازم در پی هشدار نارنجی سیل در دیدار استاندار آذربایجان ‌شرقی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بررسی شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، میزان آمادگی استان برای مقابله با مخاطرات طبیعی بویژه اقدامات لازم در پی هشدار نارنجی سیل در دیدار استاندار آذربایجان […]

[ad_1]


میزان آمادگی استان برای مقابله با مخاطرات طبیعی بویژه اقدامات لازم در پی هشدار نارنجی سیل در دیدار استاندار آذربایجان ‌شرقی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بررسی شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، میزان آمادگی استان برای مقابله با مخاطرات طبیعی بویژه اقدامات لازم در پی هشدار نارنجی سیل در دیدار استاندار آذربایجان ‌شرقی و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور بررسی شد.

اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در خصوص بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها از جمله موارد مورد تاکید در این دیدار بود.

استاندار آذربایجان‌ شرقی با اشاره به آماده‌باش استان برای پیشگیری و مقابله با مخاطرات طبیعی از آمادگی دستگاه‌های متولی و گروه‌های مردم استان برای مشارکت در عملیات مدیریت بحران و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در صورت اعلام نیاز خبر داد.

عابدین خرّم به حضور میدانی مسئولان ارشد اجرایی دولت سیزدهم در نخستین ساعات پیش آمد بحران‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در شرایط بحرانی باید کنار مردم باشیم و تمام امکانات را برای کاستن از آلام و تلفات به کار بگیریم.

محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران نیز در این دیدار بر پیش‌بینی‌های علمی و اقدامات پیشگیرانه در استان‌ها و حفظ آمادگی و تجهیز نیروهای امدادی تاکید کرد.

انتهای پیام/


[ad_2]