برخی از کارخانجات توزیع بار را دور می زنند!
برخی از کارخانجات توزیع بار را دور می زنند!

به گزارش قلم پرس از بناب، شهریار فتحی در آیین تجلیل از رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل این شهرستان به مناسبت روز حمل و نقل با بیان اینکه ۱۱ هزار دستگاه در سیستم حمل و نقل جاده ای و درون شهری بناب فعالیت می کنند؛ اظهار داشت: بناب دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی […]

به گزارش قلم پرس از بناب، شهریار فتحی در آیین تجلیل از رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل این شهرستان به مناسبت روز حمل و نقل با بیان اینکه ۱۱ هزار دستگاه در سیستم حمل و نقل جاده ای و درون شهری بناب فعالیت می کنند؛ اظهار داشت: بناب دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی در این خصوص است و روزانه ۴۰۰ فقره بارنامه در شهرستان صادر می شود که امورات یک بندر کوچک را انجام می دهد.

فرماندار بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی به خاطر تکمیل روشنایی جاده بناب، عجب شیر تصریح کرد: ظرف مدت ۹ ماه گذشته ۲۵ هزار مترمربع در شهرستان بناب آسفالت ریزی صورت گرفته است که جا دارد از تلاش و پیگیری های نماینده شهرستان نیز در این خصوص تقدیر و تشکر بعمل آید.

 

ضرورت تأمین زمین مورد نیاز برای راه اندازی پارکینگ برای خودروهای سنگین

رئیس انجمن صنفی رانندگان بناب نیز در این آیین گفت: هم اکنون دو هزار و ۶۰۰ دستگاه کامیون سنگین و نیمه سنگین در بناب مشغول فعالیت هستند.

مختار سقزچی با اشاره به نقش رانندگان در حمل کالا حل مشکل بیمه تکمیلی رانندگان را خواستار شد.

وی با اشاره به ضرورت تعیین محلی برای پارکینگ خودروهای سنگین در شهرستان بناب تصریح کرد: نبود پارکینگ مشکلاتی را برای خودروهای سنگین رانندگان آن به وجود می آورد که امیدواریم با همکاری مسئولین استان و شهرستان اهتمام جدی در این خصوص بعمل آید.

رئیس انجمن صنفی رانندگان شهرستان بناب سپس از راه اندازی محل توزیع بار در این شهرستان خبر داد و افزود: متأسفانه برخی کارخانجات فولادی همکاری لازم را با انجمن صنفی رانندگان نداشته و در بحث بار انجمن صنفی را دور می زنند که امیدواریم همکاری لازم را معمول دارند.

سقزچی یادآور شد: متأسفانه برخی از کارخانجات توزیع بار را دور می زنند و به جای اینکه با شرکت های حمل و نقل در ارتباط باشند، بصورت مستقیم با رانندگان وارد مذاکره می شوند.

وی در ادامه خواستار کاهش قیمت لوازم و قطعات یدکی از جمله لاستیک شد که رانندگان شدیداً با گرانی قطعات یدکی و لاستیک دست و پنجه نرم می کنند.

این گزارش حاکی است، در ادامه این آیین از تعدادی از رانندگان و فعالان حمل و نقل جاده ای بناب با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/