برتری یک نیمه‌ای تراکتور برابر الشارجه
برتری یک نیمه‌ای تراکتور برابر الشارجه

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال تراکتور در ششمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ در امارات به مصاف الشارجه رفت که این دیدار در پایان نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر نماینده ایران همراه شد. تک گل این نیمه را محمد عباس‌زاده در دقیقه ۷ به ثمر رساند. بازی […]

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال تراکتور در ششمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ در امارات به مصاف الشارجه رفت که این دیدار در پایان نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر نماینده ایران همراه شد.

تک گل این نیمه را محمد عباس‌زاده در دقیقه ۷ به ثمر رساند.

بازی با نمایش هجومی‌ تراکتور شروع شد و شاگردان رسول خطیبی خیلی زود و در همان دقیقه ۷ موفق به باز کردن دروازه حریف شدند. پرس موفق بازیکنان تراکتور توسط نریمان‌جهان با پاس او به عباس‌زاده همراه شد تا گل نخست بازی توسط تراکتوری‌ها به ثمر برسد. 

پس از این گل، الشارجه برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار گرفت و سعی کرد با انداختن توپ‌های بلند پشت مدافعین کناری تراکتور، راهی برای نزدیک شدن به دروازه تراکتور پیدا کنند اما موفق نبودند. در دقیقه ۱۷، تراکتور می‌توانست روی یک ضدحمله به گل دوم برسد اما توپی که ایمانی به رزاق‌پور رساند، با شوت محکم این بازیکن همراه شد که از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم این تراکتور بود که تا دقیقه ۲۵ توپ و میدان را در اختیار داشت و سعی کرد با حملات مستمر، دروازه نماینده امارات را برای بار دوم باز کند.

در حالی که تراکتور برای رسیدن به گل دوم تلاش می‌کرد، جدی‌ترین موقعیت شارجه در دقیقه ۲۸ روی یک ضربه ایستگاهی و ارسال کایو به وجود آمد که اخباری با پا توپ را برگشت داد.

در دقیقه ۳۰ و کار ترکیبی بازیکنان تراکتور روی یک ضربه ایستگاهی، توپ را در پشت محوطه جریمه به نریمان‌جهان رساند که شوت این بازیکن با برخورد به مدافع الشارجه مقابل بابایی قرار گرفت که شماره ۹ تراکتور برای بار دوم دروازه حریف را باز کرد اما داور این گل را مردود اعلام کرد و خطای آفساید بابایی را گرفت.

در دقیقه ۳۶ این دیدار، الشارجه در پشت محوطه جریمه تراکتور صاحب موقعیت شد که ضربه کایو به صورت بابایی برخورد کرد که همین امر موجب مصدومیت مهاجم تراکتور شد.

در ادامه تلاش دو تیم برای زدن گل کافی نبود و شاگردان خطیبی نیمه نخست را پیروز به رختکن رفتند.

ترکیب اولیه تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، هادی محمدی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور و محمد عباس زاده.
  
ترکیب اولیه الشارجه: عادل الحوسانی، شاهین عبدالله، حمد جاسم، کایو، محمد عبدالباسط، رشید سیف، خالد بواضیر، علی محمد، خالد ابراهیم، لوان پریرا، عبدالرحمان جمعه‌.

انتهای پیام