برای سرمایه گذاری، زیرساخت کافی در استان وجود ندارد
برای سرمایه گذاری، زیرساخت کافی در استان وجود ندارد
نماینده مردم اهر و هریس گفت: با وجود حدود سه هزار واحد صنعتی در استان برای سرمایه گذاری، زیرساخت کافی وجود ندارد برای مثال در شهرک های صنعتی چاراویماق، اهر، بیلوردی و هریس برق نداریم.

به گزارش قلم پرس، احمد محرم زاده در نشست تحلیل و بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ با حضور فعالان بخش خصوصی آذربایجان شرقی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان توسط مرکز پژوهش های اتاق تبریز و مجمع نمایندگان استان در محل این اتاق برگزار شد، با بیان این که در آذربایجان شرقی حدود سه هزار واحد صنعتی وجود دارد، اظهار داشت: برای سرمایه گذاری، زیرساخت کافی در استان وجود ندارد برای مثال در شهرک های صنعتی چاراویماق، اهر، بیلوردی و هریس برق نداریم.

وی با بیان اینکه در تامین زیرساخت ها مشکل داریم، افزود: برای مثال مسئولان نیروگاه ها برای تشکل های خود به موقع اقدام به گازرسانی نکرده اند و اکنون با مازوت سوزی هوا را آلوده می کنند.

نماینده مردم اهر و هریس تاکید کرد: باید با حمایت از تولیدکنندگان، مشکلات را حل کنیم چرا که با حل مشکلات تولیدکنندگان، مشکل اشتغال و مسائل اجتماعی نیز حل خواهد شد.

در این جلسه فعالان بخش خصوصی استان به بیان نظرات کارشناسی خود در بحث لایحه بودجه ۱۴۰۱ پرداختند.