برای رفع کمبودها آنچه در توان داریم به کار می‌گیریم
برای رفع کمبودها آنچه در توان داریم به کار می‌گیریم

فرماندار ورزقان گفت: تحریم‌های ظالمانه و عدم درک درست از سوی برخی مسئولین موجب انباشت مشکلات شده که برای رفع این مهم در راستای سیاست‌های دولت محترم مردمی تمام توان خود را به کار خواهیم برد. مهدی نعمتی در دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولین بخش خاروانا که در محل بخشداری خاروانا برگزار شد […]

فرماندار ورزقان گفت: تحریم‌های ظالمانه و عدم درک درست از سوی برخی مسئولین موجب انباشت مشکلات شده که برای رفع این مهم در راستای سیاست‌های دولت محترم مردمی تمام توان خود را به کار خواهیم برد.

مهدی نعمتی در دیدار با اقشار مختلف مردم و مسئولین بخش خاروانا که در محل بخشداری خاروانا برگزار شد با اشاره به اینکه خاروانا زادگاه برزگانی چون علامه محمد تقی جعفری، آیت‌الله مدنی، آیت‌الله علیاری و کلنل محمدتقی خان پسیان است، اظهار داشت: از حضور گرم مردم و مسئولین بخش خاروانا و اظهار لطف به خادمین دولت مردمی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی خصوصیات دولت مردمی آیت‌الله رئیسی را جهادی، مردمی، انقلابی و فساد ستیز بودن برشمرد و افزود:  دولت با حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال،عمران وآزادی بویژه بهبود معیشت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده و برای تحقق این مهم از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را خواهد داشت.

فرماندار شهرستان ورزقان تحریم‌های ظالمانه و عدم درک صیحیح برخی مسئولان وا شده نسبت به مسائل کشور را دلیل عمده مشکلات موجود دانست و خاطر نشان کرد: ساماندهی اوضاع اقتصادی و ارتقاء جایگاه و عزت کشور در عرصه بین‌الملل از جمله اقداماتی است که دولت قطعاً به سرانجام خواهند رساند.

وی عظمت ایران اسلامی را مرهون وجود ولایت مطلقه فقیه دانست و بر قدردانی از این نعمت الهی تاکید کرد.

نعمتی اجرای روکش آسفالت محور ورزقان-خاروانا، تکمیل سد حاجیلر چای، تامین آب شرب، احداث راه‌های روستایی و اینترنت همراه را از جمله مشکلاتی برشمرد در این مدت کوتاه مورد پیگیری قرار داده و از مدیران و مسئولان خدمت صادقانه و بی وقفه به مردم با استفاده بهینه از امکانات موجود را خواستار شد.