با همکاری ارمنستان تردد سرعت می یابد
با همکاری ارمنستان تردد سرعت می یابد

با همکاری ارمنستان تردد سرعت می یابد به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس محمد بایبوردی مدیر پایانه مرزی نوردوز به ایرنا گفته است: در روزهای گذشته به علت خرابی دستگاه ایکس‌ری سمت ارمنستان، این کشور از ورود کامیون‌ها جلوگیری کرده بود و این مشکل موجب بروز ترافیک در پایانه مرزی […]


با همکاری ارمنستان تردد سرعت می یابد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس محمد بایبوردی مدیر پایانه مرزی نوردوز به ایرنا گفته است: در روزهای گذشته به علت خرابی دستگاه ایکس‌ری سمت ارمنستان، این کشور از ورود کامیون‌ها جلوگیری کرده بود و این مشکل موجب بروز ترافیک در پایانه مرزی نوردوز شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون این مشکل حل شده است، افزوده: به علت بالا بودن حجم مبادلات، محدودیت محوطه مرزی طرف مقابل و کندی کنترل کامیون‌ها، ازدحام و ترافیک در پایانه مرزی نوردوز افزایش یافته است و تردد کامیون ها به کندی انجام می شود.

مدیر پایانه مرزی نوردوز با اشاره به اینکه میانگین تردد روزانه در پایانه مرزی نوردوز ۳۵۰ دستگاه کامیون است، خاطرنشان کرده: با وجود کندی تردد کامیون ها در این پایانه، روز گذشته ۳۲۰ دستگاه کامیون از این پایانه تردد کرده‌اند.

وی با تاکید بر فعال بودن بخش مسافر و کالا در پایانه مرزی نوردوز، ادامه داده: با پیگیری های انجام شده از سوی مدیران استانی و ملاقات با طرف ارمنی، وی قول مساعد داده تا حجم ورودی کامیون‌ها را افزایش دهد.

بایبوردی با بیان اینکه صاحبان کالاها نیز ارمنی بوده و می‌خواهند زودتر به کالاهای خود دست یابند، یادآور شده است: تلاش می‌شود با همکاری دوطرف از ترافیک و ازدحام خودروها در این پایانه کاسته شده و تردد کامیون‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.‌