با سهل‌انگاران برنامه جشن عید سعید فطر برخورد می‌شود
با سهل‌انگاران برنامه جشن عید سعید فطر برخورد می‌شود

شهردار تبریز با اظهار تاسف از حواشی پیش آمده در جریان جشن عید سعید فطر در مرکز همایش‌های بین المللی گفت: این اتفاق ناگوار، از فقدان تخصص و تجربه تیم اجرایی برنامه نشات می‌گیرد و از این بابت، لازم است از شهروندان فهیم وانقلابی و ولایتمدار عذرخواهی کنیم. به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار با […]



شهردار تبریز با اظهار تاسف از حواشی پیش آمده در جریان جشن عید سعید فطر در مرکز همایش‌های بین المللی گفت: این اتفاق ناگوار، از فقدان تخصص و تجربه تیم اجرایی برنامه نشات می‌گیرد و از این بابت، لازم است از شهروندان فهیم وانقلابی و ولایتمدار عذرخواهی کنیم.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار با بیان این مطلب، اظهار کرد: حساسیت‌ها و ظرافت‌های خاص حوزه فرهنگ و هنر را درک می‌کنیم و تاکید داریم که تک‌تک برنامه‌های اجرایی در این حوزه، باید با نگاه حساب‌شده و محققانه همراه باشد.
وی اضافه کرد: شهرداری تبریز در روزهای منتهی به عید سعید فطر، برنامه‌های پرباری را در سطح مناطق  وهمچنین توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اجرا کرد، اما موضوعی که در جشن عید سعید فطر در مرکز همایش‌های بین‌المللی خاوران اتفاق داد، جای هیچ توجیهی ندارد.
هوشیار با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد متاسفانه محتوای طنز آن برنامه به حال خود رها شده‌بود، خاطرنشان کرد: قطعاً با عواملی که این برنامه را با سهل‌انگاری و بدون پیوست محتوایی و هنری، روی صحنه برده‌اند، برخورد می‌شود.
شهردار تبریز با تاکید بر اینکه موازی‌کاری در حوزه فرهنگ، پذیرفتنی نیست، متذکر شد: هر نهادی، وظیفه و تخصص ویژه خود را دارد و باید بر اساس تمرکز فعالیت‌ها و شرح وظایف سازمانی، اقدام کند.
وی اظهار امیدواری کرد، اتفاق ناگوار جشن عید سعید فطر، در برنامه‌ریزی‌های آتی حوزه فرهنگ و هنر، به نحو احسن جبران شود.