با تخریب ۲۵ مورد تغییر کاربری انجام شد/ آزاد سازی هزار مترمربه اراضی کشاورزی تبریز۲۵
با تخریب ۲۵ مورد تغییر کاربری انجام شد/ آزاد سازی هزار مترمربه اراضی کشاورزی تبریز۲۵

به گزارش قلم پرس از تبریز، فرامرز افشانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تغییر بی ‌ضابطه کاربری اراضی کشاورزی یکی از مشکلات مهم این بخش است که این کار سالیانه بخش عمده‌ای از زمین‌های کشاورزی را از چرخه تولید خارج می‌کند. وی با بیان اینکه به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، فرامرز افشانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تغییر بی ‌ضابطه کاربری اراضی کشاورزی یکی از مشکلات مهم این بخش است که این کار سالیانه بخش عمده‌ای از زمین‌های کشاورزی را از چرخه تولید خارج می‌کند.

وی با بیان اینکه به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، از ساخت وسازهای غیرمجاز در شهرستان تبریز جلوگیری می‌شود، ادامه داد: اراضی کشاورزی به‌عنوان ثروت و امانت جامعه برای نسلهای آتی است و کسانی که از این ثروت و هدیه الهی استفاده می‌کنند، همواره موظفند از آن به ‌طور صحیح بهره‌ برداری و در حفظ و حراست از آن برای نسلهای آینده تلاش کنند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز با اشاره به اینکه اراضی کشاورزی بستر تولید غذای شهروندان است، تاکید کرد: برای حفظ اراضی کشاورزی و تامین امنیت غذایی مردم این روند در طول سال با جدیت ادامه دارد و گامی برای حفظ قدرت تولید و نیز مبارزه با سودجویان و زمین خواران است.

مهندس افشانی در خاتمه  با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه همگانی است، از شهرواندان  درخواست کرد ضمن درک اهمیت موضوع حیاتی تامین غذای مردم، نسبت به عملکرد سودجویان هشیار بوده و از طریق سامانه ۱۳۱ جهادکشاورزی، کارشناسان زحمتکش جهادکشاورزی را در حراست و پاسداری از باغات و اراضی زراعی که سرمایه های تجدیدناپذیر ملی هستند همراهی کنند.

انتهای پیام/