“بایراملیق” تجربه‌ای جدید در تولید محتوای فضای مجازی
“بایراملیق” تجربه‌ای جدید در تولید محتوای فضای مجازی

 بابک دانش پناه، مدیرعامل این سازمان با اشاره به انتشار آخرین بخش از ویژه‌برنامه “بایراملیق” در فضای مجازی اظهار داشت: امروز آخرین بخش و قسمت از ویژه‌برنامه “بایراملیق” که به مناسبت سال نو توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز تهیه و تولید شده بود، منتشر شد. وی افزود: این ویژه‌برنامه بیش از ۳۰ […]

 بابک دانش پناه، مدیرعامل این سازمان با اشاره به انتشار آخرین بخش از ویژه‌برنامه “بایراملیق” در فضای مجازی اظهار داشت: امروز آخرین بخش و قسمت از ویژه‌برنامه “بایراملیق” که به مناسبت سال نو توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز تهیه و تولید شده بود، منتشر شد.

وی افزود: این ویژه‌برنامه بیش از ۳۰ ساعت برنامه‌های متنوع را در برداشت که شامل اجرای گروه‌های هنری، خوانندگان برجسته شهر، گروه‌های کودک و نوجوان، حاجی‌فیروز، گروه‌های عاشیقی، برنامه‌های ورزشی، مولودی‌خوانی، تواشیح، استندآپ کمدی و… بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به استقبال صورت گرفته از این ویژه‌برنامه اظهار داشت: خوشبختانه شاهد استقبال همشهریان عزیز از ویژه‌برنامه “بایراملیق” بودیم. این موضوع مسئولیت ما در رویدادهای آتی را سنگین‌تر می‌کند و خوشحال هستیم که توانستیم برنامه رضایت بخشی تولید و منتشر کنیم.

دانش پناه در پایان گفت: تلاش کردیم در “بایراملیق” مشارکت شهروندان تبریزی، اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان را در فضای مجازی و نسبت به نگاه فرهنگی خانواده شهرداری جلب کرده و با برگزاری مجازی برنامه‌های نوروزی، زمینه بهره‌مندی ایمن تمام شهروندان از آن‌ها را فراهم کنیم.