باید خالصانه و متواضعانه در مسیر خدمت‌گذاری برای مردم باشیم
باید خالصانه و متواضعانه در مسیر خدمت‌گذاری برای مردم باشیم

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در نهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی بیان داشت: آرامش و امنیت جامعه در گرو تلاش بی وقفه و شبانه روزی مدیران چه در دستگاه قضایی و چه در سایر نهاد‌های دولتی است و تکلیفی که مدیران به دوش دارند می‌طلبد که لحظه‌ای […]

خبرگزاری میزان – ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در نهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی بیان داشت: آرامش و امنیت جامعه در گرو تلاش بی وقفه و شبانه روزی مدیران چه در دستگاه قضایی و چه در سایر نهاد‌های دولتی است و تکلیفی که مدیران به دوش دارند می‌طلبد که لحظه‌ای از حرکت و کار نایستند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه به امر خطیر قضا که از وظایف اصلی دستگاه قضایی است اشاره کرد و گفت: بر هر قاضی هست که از این جایگاه والا صیانت کنند و آنگونه که شایسته این عنوان ارزشمند هست عمل کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: باید خالصانه و متواضعانه در خدمتگذاری به مردم باشیم و با دید و نگاه یاری گرانه و مساعدت کننده مردم را بنگریم و در جهت کم کردن مشکلات آن‌ها قدم برداریم.

وی در پایان تاکید کرد: رسالت انسانی و حرفه‌ای قاضی ایجاب می‌کند که هدفش ایجاد آرامش و امنیت در جامعه و بین مردم باشد و در این راه بکوشد.

در ادامه این جلسه زارع سرپرست معاونت آمار و فناوری و برنامه ریزی دادگستری استان آذربایجان غربی به ارائه آمار و عملکرد سه ماهه اول سال جاری پرداخت و مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی نیز فراخور دستور جلسه مطالبی را بیان و در پایان مصوباتی به تصویب اعضا رسید.

 

انتهای پیام/