بانوی کارآفرین نمونه کشور به دنبال راه‌اندازی شهر ارگانیک در تبریز
بانوی کارآفرین نمونه کشور به دنبال راه‌اندازی شهر ارگانیک در تبریز

بانوی کارآفرین ایرانی از راه اندازی “شهر ارگانیک” توسط شرکتی دانش بنیان در تبریز با شعار “زندگی سالم در شهر ارگانیک” خبر داد. به گزارش قلم پرس، سهیلا توکل بانوی کارآفرینی است که برای راه اندازی شهر ارگانیک در تبریز به دنبال سرمایه گذاری است، وی با بیان اینکه این شهر مجموعه گردشگری، درمانی و […]

بانوی کارآفرین ایرانی از راه اندازی “شهر ارگانیک” توسط شرکتی دانش بنیان در تبریز با شعار “زندگی سالم در شهر ارگانیک” خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سهیلا توکل بانوی کارآفرینی است که برای راه اندازی شهر ارگانیک در تبریز به دنبال سرمایه گذاری است، وی با بیان اینکه این شهر مجموعه گردشگری، درمانی و مرکز عرضه محصولات ارگانیک خواهد بود، گفت: محصولات ارگانیک در ۲۷ حوزه درمانی اثرگذار است و تمام محصولات گیاهی و دامی را شامل م شود.

وی با اشاه به اینکه برای رسیدن به محصول ارگانیک، باید آن را با انرژی پاک تولید کرد، اذعان داشت: برنامه ریزی کرده ایم تا برای استفاده از انرژی پاک پنل‌های خورشیدی در جهت تولید برق در این مرکز تعبیه شود و مجوز ۲۰۰۰ پشت بام خانگی از طریق پرداخت وام اخذ شده است.

توکل با تاکید بر اینکه برای حذف دارو از زندگی مردم، باید مواد غذایی سالم و ارگانیک ترویج داده شود اظهار داشت: استفاده از آب و هوای سالم، طبیعت پاک و استفاده از حیات وحش از دیگر ویژگی‌های شهر ارگانیک است.

وی در خصوص تغذیه دام و طیوری هم که به گوشت و شیر و… مردم در این مرکز تبدیل خواهد شد گفت: مکمل غذایی آنها که نام “بنزا پلکس” را دارست و تماما ساخت ایران است که اسیدآمینه و مولتی ویتامین نداشته و از ۷ عنصر معدنی طبیعی تشکیل شوند.

این بانوی کارآفرین با اشاره به محل استقرار این شهر ارگانیک در تبریز و  بزودی در تهران، اذعان داشت: برای ایجاد شهر ارگانیک  در شهرهای دیگر کشور به صورت زنجیره‌ای، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: هدف از ایجاد شهر ارگانیک، نجات از سونامی سرطان با ساختن شهری سالم برای مردم است تا با تولید و توزیع محصولات ارگانیک، ضمن افزایش افراد سالم، افرادی را که بیماری مزمن دارند، با این اقدامات بیماری شان را تقلیل و کاهش دهیم

همچنین حامد ترحیب، مدیرعامل بازرگانی ترحیب در سخنانی، گفت: تبریز را به عنوان  شهر پایلوت  این امرانتخاب کرده ایم و ضمن اینکه با تولید مکمل غذایی دارویی و گیاهی، شتر مرغ شترمرغ های پرورش داده شده برای این مرکز در ۴ ماه آماده بهره برداری می‌شود.

وی زالو درمانی را یکی از روش‌های درمان در مرکز درمانی شهر ارگانیک دانست و ادامه داد:  متاسفانه اجازه واردات زالوهای خارجیبه کشور داده شده  که به دلیل نبود قرنطینه قبل از ورود به کشور، بیماری زالوها مورد توجه قرار نگرفته و مشکلات و بیماری‌هایی را در کشور ایجاد کرده‌اند اما زالوهای مورد در شهر ارگانیک کاملا ایرانی تولید می‌شود .

ترحیب با اشاره به اینکه ۱۶۷۰ مزرعه خانگی در آذربایجان شرقی مشغول پرورش زالوی ایرانی هستند، گفت: نژاد ایرانی این زالوها جزو پاک ترین و مورد اعتماد ترین نوع آن است.