باند سارقان خودرو در مراغه متلاشی شد
باند سارقان خودرو در مراغه متلاشی شد

به گزارش قلم پرس از مراغه، “توحید فارسی” در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارشاتی مبنی بر سرقت خودرو در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و یگان امداد قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی های شبانه […]

به گزارش قلم پرس از مراغه، “توحید فارسی” در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارشاتی مبنی بر سرقت خودرو در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و یگان امداد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی های شبانه روزی مداوم و کنترل خودروها ۲ دستگاه پراید سرقتی را کشف و در این راستا ۴ سارق حرفه ای را دستگیر کردند.

 “فارسی” بیان داشت: سارقان در بازجویی های صورت گرفته تاکنون به ۴ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده اند.

 این مقام انتظامی اظهارداشت : پس از شناسایی خودرو های مسروقه و تایید مالباختگان خودروها به صاحبان شان بازگردانده شد.

 فرمانده انتظامی مراغه خاطر نشان کرد: نتیجه تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد این سرقت ها حاکیست مالباختگان در حفظ و حراست از اموال خود سهل انگاری کرده و هشدارهای پیشگیری از سرقت پلیس را جدی نگرفته بودند.

” فارسی” در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: به توصیه های پلیس برای حفظ خودرو و موتور سیکلت خود در پیشگیری از سرقت، توجه نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق تلفن ۱۱۰ مطلع کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۷