بازیکنان نفت مسجدسلیمان جویای نام هستند/ می ترسیم از آن ور بام بیافتیم
بازیکنان نفت مسجدسلیمان جویای نام هستند/ می ترسیم از آن ور بام بیافتیم

 سعید لطفی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: اردوی بسیار خوبی در تهران داشتیم که جا دارد از زحمات مدیریت باشگاه برای فراهم کردن شرایط خوب در این اردو تشکر کنم. اکنون نیز در مسجدسلیمان هستیم و برای بازی با ماشین سازی آماده می شویم. با حریف […]

 سعید لطفی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: اردوی بسیار خوبی در تهران داشتیم که جا دارد از زحمات مدیریت باشگاه برای فراهم کردن شرایط خوب در این اردو تشکر کنم. اکنون نیز در مسجدسلیمان هستیم و برای بازی با ماشین سازی آماده می شویم. با حریف خوبی بازی داریم و اصلا به جایگاه جدولی آن ها نگاه نمی کنیم زیرا تیم های پایین جدول انتحاری بازی می کنند و همین کمی کار ما را سخت می کند. به هر حال برای این بازی برنامه داریم و تلاش می کنیم، غافلگیر نشویم و حتی بتوانیم حریف را غافلگیر کنیم. امیدوارم دست خالی از این دیدار خارج نشویم تا به هدف مدنظرمان نزدیک تر شویم.

وی درباره سختی کار برای کادرفنی فعلی باتوجه به این که پیش از این نیز دو سرمربی دیگر روی نیمکت تیم نفت نشسته بودند، گفت: جا دارد از دو سرمربی قبلی تیم آقایان حسینی و یزدی که برای این تیم زحمت کشیدند، قدردانی کنم. وقتی ما به نفت آمدیم، اولویت اول آقای فکری بحث روحی روانی و بعد از آن نیز تلاش برای بهتر شدن شرایط تاکتیکی تیم بود. به نسبت خوب پیش می رویم اما نفت زمان زیادی را از دست داده است و زمان لازم را برای پیاده کردن برنامه های مان نداریم و به همین دلیل خیلی فشرده پیش می رویم. البته نکته قابل تامل این است که بازیکنان مان پر انرژی، جوان و جویای نام بوده که در حال تلاش اند تا خودشان را به تفکرات آقای فکری نزدیک کنند. 

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: بعد از بازی با ماشین سازی نیز تا دیدار بعدی مان فکر می کنم حدود ۳۵ روز بازی نداشته باشیم که اگر به این صورت باشد، می توانیم به شرایط ایده آل برسیم. البته این وقفه از یک نظر برای ما برای انجام کارهای تاکتیکی خوب است و بدی این وقفه نیز فرسایشی شدن لیگ است. بازیکنان خسته شده اند و می ترسیم از آن ور بام بیافتیم زیرا ممکن است هر چه به پایان لیگ نزدیک تر شویم، بازیکنان بیشتری را به دلیل مصدومیت از دست بدهیم.

وی درباره صعود نفت در جدول نیز عنوان کرد: اولویت اول ما رسیدن تیم به حاشیه امن است و بعد از آن نیز به تک رقمی شدن هم فکر می کنیم. اگر قسمت شد و فصل بعدی نیز با آقای فکری به همکاری در نفت ادامه دهیم، مطمئنا برنامه های دیگری هم مدنظر است.

انتهای پیام