بازیکنان خیلی فرصت‌سوزی می‌کنند/ خرم‌آباد استعدادهای زیادی دارد
بازیکنان خیلی فرصت‌سوزی می‌کنند/ خرم‌آباد استعدادهای زیادی دارد

مرتضی کرمانی‌مقدم پس از باخت  یک بر صفر بادران به خیبر، گفت:  با تمام احترامی که برای آقای ویسی قائلم اما فقط یک موقعیت به خیبر دادیم و ما نتوانستیم از موقعیت‌های زیادی که داشتیم استفاده کنیم. وی ادامه داد: اگر نیمه اول به گل می‌رسیدم با استراتژی متفاوتی بازی را ادامه می‌دادیم و حتی […]

مرتضی کرمانی‌مقدم پس از باخت  یک بر صفر بادران به خیبر، گفت:  با تمام احترامی که برای آقای ویسی قائلم اما فقط یک موقعیت به خیبر دادیم و ما نتوانستیم از موقعیت‌های زیادی که داشتیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اگر نیمه اول به گل می‌رسیدم با استراتژی متفاوتی بازی را ادامه می‌دادیم و حتی می‌توانستیم به گل‌های زیادی هم برسیم.

کرمانی‌مقدم اضافه کرد: بچه‌های ما توانایی زیادی در خلق موقعیت دارند اما خیلی موقعیت‌سوزی می‌کنیم. به هر حال مالک بادران هم از جیب هزینه می‌کند و برد می‌خواهد و امیدواریم که در بازی‌های آینده جبران کنیم.

مربی بادران تهران در مورد داوری گفت: فکر می‌کنم روی امیر میربزرگی پنالتی شد و خیلی از بازی‌ها همینجوری به ضرر ما سوت زدند ولی داوری است و احترام می‌گذاریم. در مورد داوری صحبت نکنم بهتر است.

وی که اصالتا اهل خرم‌آباد است، یادآور شد: ۱۵-۲۰ سال پیش در خرم‌آباد یک مدرسه فوتبال تأسیس کردم چون می‌دانستم اینجا استعدادهای زیادی دارد و در سال‌های اخیر این موضوع بیشتر مشاهده شده و هرچه بیشتر به فوتبال اینجا توجه شود، مطمئن باشند که ضرر نمی‌کنند.

انتهای پیام